۱۳۹۳/۰۷/۲۱

با دختر زناکاری به نیت صیغه زنا کردم آیا جایز است؟ محمد صدیق روحانی: بله جایز است

شاهکارترین فتواهای شیعه را در باب صیغه و میغه پیدا میکنید. در اینجا دو فتوای بسیار جالب را برایتان آورده ام.



السؤال

مرة ذهبت إلى نادي ليلي، حيث طلبت عاهرة مني مبلغ 100 $ دفعت لها و قالت لي: متعتك بجسدي كله مقابل هذه النقود. لكن لمدة يوم واحد فقط هل اعتبر ذلك زواج متعة؟


الجواب: باسمه جلت أسمائه


إذا کان ما قالت بقصد إنشاء الزواج و أنت قلت بعد ذلک قبلت لنفسی هکذا؛ یکون ذلک زواج متعة

ترجمه:
سوال: من یک بار به کاباره رفتم و آنجا دختر زنا کاری از من 100 دلار پول خواست من پول را به او دادم و دختر به من گفت: خود را با تمام بدنم متعه تو کردم در مقابل این پول. اما به مدت یک روز فقط آیا این ازدواج موقت حساب میشود؟
جواب: به نام خدا
اگر آنچه آن دختر گفت به نیت ازدواج باشد و تو بعد از آن گفته باشی قبول کردم برای خودم این را؛ پس این ازدواج موقت حساب میشود
__________________
فتوای دیگر از ایت الله سیستانی
164 السؤال:
يوجد في مناطق تكون الحالة الاقتصادية فيها سيئة ، والنساء في هذه المناطق يتمتعن من أجل كسب المال فقط لا من أجل الشهوة .. فهل يجوز التمتع بهن ؟
الفتوى:
يجوز .
لینک فتوا:

یعنی: مناطقی هستند که در آن یک حالت اقتصادی بدی وجود دارد، و زنان در این مناطق ازدواج موقت میکنند تنها برای کسب مال و نه برای دفع شهوت... آیا این متعه ها جایز است؟ و در جواب میگوید جایز است.


سبحان الله از این فتوا
وجدان های بیدار قضاوت کنید

ایا این عمل تروزیج زنا و فحشا در جامعه نیست؟

علمای شیعه اجازه ی باز کردن دکان هایی میدهد که در آن زنان شیعه با تن فروشی کسب درامد کنند
یعنی تنها گفتن چند لفظ عربی زنا نه تنها زنا محسوب نمیشود بلکه مایه ثواب و پاداش هم میشود؟
عجیب این است که اگر این اوراد را نمیخواندند کارشان زنا میشد اما اگر این اوراد بخوانند نه تنها زنا نیست بلکه بهشت را بر خود واجب کرده اند(1) و به مقام حسین علیه السلام نیز میرسند(2) و از هر قطره ی آبی که بعد از غسل گرفتن میچکد هفتاد ملائکه به وجود می آید و برایشان طلب مغفرت و دعای خیر میکنند(3)!!!
(1) المتعة من اعظم اسباب دخول الجنة بل انها توصلهم الى درجة تجعلهم يزاحمون الانبياء مراتبهم في الجنة.( المرجع : كتاب من لايحضره الفقيه 3 :366 )
(2) تفسير منهج الصادقين للملا الكاشاني 2/493
(3) عن رسول الله صلى الله عليه وآله وسلم قال: قال الله عز وجل : إني غفرت للمتمتعين من النساء ! المستدرك (مستدرك الوسائل)الجزء 14 ص 452.( وانظر: كتاب من لايحضره الفقيه 3 :366 )
پس به عینه ازدواج موقت زنای شرعی میباشد.
تصور کنید دختر و پسری در خانه ای مشغول زنا کردن هستند سپس به ناگاه اولیای انها و یا پلیس آنها را کشف میکند و آنها را به جرم زنا میخواهد دستگیر کند . در این لحظه دختر و پسر نه تنها شرمگین نمیشوند بلکه با تمام حق به جانبی آنها را متهم میکنند و به خاطر اینکه قصد بی آبرو کردن آنها را داشته اند از آنها شکایت نیز میکنند و میگویند ما ازدواج موقت یک ساعته کرده بودیم. پس به همین منوال نه تنها زنای آنها ثابت نمیشود بلکه ازدواج موقت حیله ای شرعی و بسیار کثیف برای ترویج زنا در جامعه است.وسیله ای برای بی ناموس کردن دختران ساده لوح و شهوت رانی مردان فاسد الاخلاق. ازدواج موقت را جز فاجران کسی انجام نمیدهد و نه تنها جامعه را سالم نگه نمیدارد بلکه فساد اخلاقی و قباحت فکری در اذهان جامعه ایجاد میکند. طوری که همه در فکر زنای یک ساعتی با مهر اسلامی خواهند بود. و بعضی ها هم مغازه تن فروشی باز میکنند و در قبال هر ساعت استمتاع پول های کلانی دریافت میکنند. ازدواج موقت کم کم دختر باکره ای را در جامعه باقی نخواهد گذاشت.
آیا فرقی بین آن زنا کاری که تنها اوراد و کلماتی عربی بر زبان نیاورده با دختر و پسری که ازدواج موقت میکنند وجود دارد؟ وجه تمایز این دو تنها دو جمله ی عربی میباشد.
علمای شیعه اجازه ی باز کردن دکان هایی میدهد که در آن زنان شیعه با تن فروشی
کسب درامد کنند

***مجاهد دین***

فتواهای بسیار عجیب از برادران وهابی؟!!!!!

استفتاء
دزدی هستم متدین. میخواستم ببینم از نظر شرعى، تنهایى به دزدى رفتن بهتر است یا دو نفرى؟
فتوا
بنا به صلاحدید علمای بزرگوار حنفی، دو نفرى بهتر است. به این ترتیب، حد شرعى یعنى بریدن دست، منتفى مى‏شود و به سى ضربه شلاق یا كمتر تقلیل مى‏یابد.
البته همكارى دو دزد محترم باید به این شكل باشد كه یكى درب منزل را باز كند و وارد خانه شود و اسباب و وسائل را تا درب خانه بیاورد. و دزد دوم هم بیرون منزل بایستد و دستش را دراز كند و اثاث را بردارد و ببرد.
در اینجا نیز چون اصل «كار را كه كرد، آن كه تمام كرد» محقق نشده، حد جارى نمى‏شود.
منبع فتوا
اذا نقب اللص البیت فدخل و اخذ المال فتاوله آخر خارج البیت على النقب او على الباب، فلایجب القطع علیهما. عبدالرحمن الجزیرى، الفقه على المذاهب الاربعة، ج 5، ص 193
فكل من اتى فعلا حراما لا حد فیه ... فان على الحاكم ان یعزره. عبدالرحمن الجزیرى، الفقه على المذاهب الاربعة، ج 5، ص 397
و قد اشترط بعض الائمه ان لا یزید التعزیر بالضرب على الثلاثین سوطا. عبدالرحمن الجزیرى، الفقه على المذاهب الاربعة، ج 5، ص 398
استفتاء
چهار زن دارم و از هر كدام، سه چهار فرزند. مدتى پیش فریب خوردم و زنایى كردم. امیدوارم خداوند بر عفو و بخشش حكم فرماید. شما چه حكم مى‏فرمایید؟
فتوا
ازدواجت باطل، همسرانت بر تو حرام، و ارتباط با آنها در حكم زنا است. این هم حكم ما. جگرت حال آمد؟
منبع فتوا
من زنى فسد النكاح بینه و بین زوجته. و اذا زنت الزوجة، فسد النكاح بینها و بین زوجها. عبدالرحمن الجزیرى، الفقه على المذاهب الاربعة، ج 5، ص 137
 ونیز : 1- خوردن گوشت جن جایز است؛ محمد الزغبی مبلغ مصری با صدور فتوایی، خوردن گوشت جن را درصورت دسترسی به آن مجاز دانست.
2-شیخ جمال قطب رئیس سابق کمیته فتوای دانشگاه الأزهر مصر در فتوای جنجالی خود، شنیدن قرآن کریم در زمان رانندگی و در محل کار را حرام اعلام کرده است.
3-شیخ احمد ابویوسف، رییس مرکز ارشاد مذهبی در وزارت دیانت مصر، در پاسخ به استفتای مردی که پرسیده بود، نظر اسلام در مورد مرد مسلمانی که بر اثر ایدز بمیرد چیست؟ پاسخ داد: هرکسی که به علت بیماری ایدز بمیرد، از نظر اسلام شهید به حساب می‌آید!
4-دعی عبدالله؛ امام جماعت مسجد نور الاصلاح در واشنگتن، ضمن سخنانی ادعا کرد: هم جنس بازی حلال است. وی اعتراف کرد که خود او از نوجوانی آن را تجربه کرده و در زندگی‌اش با چهار مرد رابطه داشته است! زیرا اسلام آن را مجاز شمرده است! وی در پاسخ به این سوال که، شما امام جماعت یک مسجد هستید پس چگونه هم جنس بازی را مجاز می‌دانید؟! پاسخ داد: تمام سعی من این است که اسلام را به صورت امروزی عرضه کنم و با مظاهر تجدد آن را هماهنگ کنم. شکی نیست که حلال شمردن این رابطه یکی از مظاهر پیشرفت اسلام است!
وبرخی دیگر: استفاده از دوچرخه و سوار شدن بر آن را حرام است زیرا وسیله شیطان هست/ روشن کردن کولر در غیاب شوهر برای زن حرام است/ . / حلال بودن ازدواج پدر با دخترش که از طریق غیر مشروع یعنى زنا به دنیا آمده باشد. / دیدن چهره‌ نامزد ازطریق اینترنت حرام است/ اگر چند نفر از شیر یک گوسفند استفاده کنند خواهر و برادر رضایى مى شوند و داستان محرمیّت و حرمت ازدواج دامنگیرشان خواهد شد.
 پاسخ:
 پس منبع حرفایت کو؟ من هم بدون سند میتوانم بگویم علمای شیعه ازدواج با مادر را در فتوایی جنجالی جایز دانستند


تنها یک منبع ذکر کردی که آن را هم تحریف و قيچی کردی چون در ادامه نوشته است « فلا يجب القطع عليهما لاعتراض يد معتبرة على المال المسروق قبل خوج الداخل فوجدا شبهة في السرقة .»
در ضمن بهتر بود قبلش یک سری به کتاب های خودتان میزدی تا ببینی علمای شما در این باره چه گفته اند
در کتاب رياض المسائل في تحقيق الاحكام بالدّلائل - ج 16 صفحه 87 تالیف السيد علي بن السيد محمد علي الطباطبائي چنین آمده است
«( ولو سرق الشريك ) من المال المشترك ( ما يظنّه نصيباً ) له ، مع ظنّه جواز مباشرته القسمة بنفسه ( لم يقطع ) ولو زاد نصاباً ؛ للشبهة الدارئة للحدّ الذي منه القطع ، بلا خلاف.»
این هم لینک مستقیم

http://rafed.net/booklib/view.php?type=c_fbook&b_id=329&page=87

همچنین در کتب معتبر شیعه چنین آمده است

« أربعة لا قطع عليهم : المختلس ، والغلول ، ومن سرق من المغنم ، وسرقة الأجير ؛ لأنّها خيانة »
الكافي ٧ : ٢٢٦ / ٦ ، التهذيب ١٠ : ١١٤ / ٤٤٩ ، الإستبصار ٤ : ٢٤١ / ٩١٢ ، الوسائل ٢٨ : ٢٦٨ أبواب حدّ السرقة ب ١٢ ح ٣.

و نوشته ای:
من زنى فسد النكاح بینه و بین زوجته. و اذا زنت الزوجة، فسد النكاح بینها و بین زوجها. عبدالرحمن الجزیرى، الفقه على المذاهب الاربعة، ج 5، ص 137
اما چون خودت تحقیق نکردی و از این ور آن ور کپی کردی باعث میشود به این شکل رسوا بشوی
اما اصل متن چنین است
الحكم إذا زنت الزوجة أو الزوج
احتج جماعة من العلماء بقول الله تعالى : { الزاني لا ينكح إلا زانية أو مشركة والزانية لا ينكحها إلا زان أو مشرك } . فقالوا : من زنى فسد النكاح بينه وبين زوجته وإذا زنت الزوجة فسد النكاح بينها وبين زوجها ووجب عليه أن يفارقها . وقال بعضهم : لا يفسد النكاح بذل ولا ينفسخ العقد بالزنى من أحدهما ولكن يؤمر الرجل بطلاقها إذا وقعت الزوجة في الزنا
حکم وقتی که مرد یا زنی زنا کند
جماعتی از علما به این ایه احتجاج کرده اند { مرد زنا کار جز با زن زنا کار یا مشرک ازدواج نمی کند، و زن زنا کار را جز مرد زنا کار یا مشرک به ازدواج خود در نمی آورد.} 3 نور
پس گفته اند هر مردی زنا کند نکاحش با زنش فاسد میشود و هر زنی زنا کند نکاحش با همسرش فاسد میشود و واجب است از هم جدا شوند. و بعضی دیگر از علما گفته اند نكاح فاسى و فسخ نميشود با زنا کردن یکی از زوجین ولی مرد امر به طلاق دادن میشود اگر زنش در زنا بیوفتند

عجب رافضی های شیطانی هستید
روافض در قلبشان مرض است اگر هم قسمت دوم فتوا را میگرفتند باز در طبلشان میکوبیدند و میگفتند اهل سنت میگویند هر کسی زنا کند ازدواج را باطل نمیداند حال انکه در قرآن آمده که باید طلاق بدهد و برای خودشان هرهر و کرکر میخندیدند

اما برای شفای دل بیمارتان این هدیه را تقدیم میکنم.
الكافي: " علي، عن أبيه، عن ابن أبي عمير، عن معاوية بن وهب عن أبي عبد الله (عليه السلام) قال: أتي عمر بن الخطاب بجارية شهدوا عليها أنها بغت... فألزم علي (عليه السلام) المرأة حد القاذف... وأمر امرأة أن تنفى من الرجل ويطلقها زوجها. " الكافي 7: 425 ح 9.

وروى علي بن جعفر عن أخيه موسى بن جعفر (عليه السلام) قال: سألته عن رجل تزوج بامرأة فلم يدخل بها فزنى ما عليه؟ قال: يجلد الحد ويحلق رأسه ويفرق بينه وبين أهله وينفى سنة. الفقيه 3: 262 ح 36.
هدیه دوم:
گلپایگانی میگوید: " أما إرادة التفريق بين الزوج والزوجة ففيه مضافا إلى عدم ذكر عن الزوج فيها فلعل الحكم بوجوب التفريق وبطلان العقد أو وجوب طلاق الزوجة إذا زنت بعد العقد عليها، وعدم وجوب المهر لها خلاف الضرورة... وقد تقدم أن العلماء لم يتعرضوا لهذا الحكم أصلا، نعم للمحدث الكاشاني كلام في وجه الجمع بين الأخبار، وأما الافتاء بما أفاده (رحمه الله)، فلم يظهر منه ذلك. "

 پس بهتر است ابتدا کتاب های خودتان را بخوانید تا ببینید در این موارد چه گفته اند بعد حرف بزنید


***مجاهد دین***

نصیحتی دلسوزانه برای صلاح مهدوی و هم فکرانش؛

    ♦️ چند سال پیش که وهابیان اهل غلو و افراط، احساس کردند که میدان برایشان خالی شده و تا آینده ای نزدیک بر دنیای اسلام مسلط می شوند، اهل ...