۱۳۹۵/۰۴/۲۰

دوازده امامی یا سیزده امامی

دوازده امامی یا سیزده امامی
نویسنده: مجاهد دین
شماره مقاله: 114
تاریخ انتشار: 95.4.20

خداوند می‌فرماید: «وَلَوْ كَانَ مِنْ عِندِ غَيْرِ اللَّهِ لَوَجَدُوا فِيهِ اخْتِلَافًا كَثِيرًا» (نساء : 82)
و اگر امامت از جانب خداوند بود، تا به این حد در آن اختلاف وجود نداشت.
روایات شیعه عجیب است، می‌گویند امامها 13 نفر هستند!!
متاسفانه وضاعان حدیث، هنگام جعل امامت دقت کافی در شمارش نداشته اند.
روایات شیعه می‌گویند که دوازده امام از اولاد فاطمه و علی می آیند. و علی داخل این دوازده نفر نیست، و با این حساب، یا علی معصوم نیست یا باید شیعه 13 امامی باشند.
اینک روایاتی که به سیزده امامی بودن اشاره دارد را برای شما بیان می کنیم.

پاسخ به شبهه رافضی درباره مقاله آرزوی عجیب عمر

باز هم رسوایی دیگر از کانال منهاج الکپی و منهاج الجهل و منهاج البدعت.

نويسنده: مجاهد دین

شماره مقاله: 113

تاریخ انتشار: 95.4.20

رافضی باز به روایت ضعیف استناد کرده که به وسیله آن باز کفر خود را برای ما ثابت  کند. 😳
باور کنید، ما در کفر شما روافض هیچ شکی نداریم و در کفر کسانی که شما را کافر نمی دانند نیز شک نداریم، منتها مساله اینجاست که چگونه شر شما کذاب ها رو از سر ملت کم کنیم.. بله مساله همین است.

رافضی نوشته است:
عمر بن خطاب فضایل بسیار زیادی دارد،در اینجا یکی از آرزوهایی را که در کتب برادران اهل سقیفه نقل شده است مطرح میکنیم
📚در کتاب حلیة الاولیا لابونعیم اصبهانی
حَدَّثَنَا عبد الله بن محمد بن جعفر ، ثَنَا عبد الرحمن بن مسلم ، ثَنَا هناد ، ثَنَا أبو معاوية ، عَنْ 👈جويبر ، عَنِ الضحاك 👉، قَالَ : قَالَ عمر : لَيْتَنِي كُنْتُ كَبْشَ أَهْلِي يُسَمِّنُونِي مَا بَدَا لَهُمْ ، حَتَّى إِذَا كُنْتُ أَسْمَنَ مَا أَكُونُ ، زَارَهُمْ بَعْضُ مَنْ يُحِبُّونَ فَجَعَلُوا بَعْضِي شِوَاءً ، وَبَعْضِي قَدِيدًا ، ثُمَّ أَكَلُونِي فَأَخْرَجُونِي عُذْرَةً ، وَلَمْ أَكُ بَشَرًا
 عمر میگفت: کاش گوسفندی بودم که خانواده ام مرا تا جایی که ممکن بود چاق و فربه میکردند، و زمانی که بعضی از دوستان برای دیدن آنها می آمدند، مرا ذبح میکردند، قسمتی از گوشت مرا بریان و قسمتی را هم خشک میکردند، و مرا میخوردند، و به صورت  نشانه ای خارج میکردند، ولی هرگز بشر نبودم
حلیه الاولیا / جلد1 / صفحة52

خداوند در قرآن کریم در مورد آرزوی کفار زمانیکه از اعمال و کردار قبیح و زشت و پلیدانه خود پشیمان شدند میفرماید:


إنَّا أَنذَرْنَاكُمْ عَذَابًا قَرِيبًا يَوْمَ يَنظُرُ الْمَرْءُ مَا قَدَّمَتْ يَدَاهُ و 👈يقُولُ الْكَافِرُ يَا لَيْتَنِي كُنتُ تُرَابًا👉 ﴿۴۰

ترجمه: ما شما را از عذابی نزدیک هشدار دادیم ! روزی که آدمی آنچه را با دست خویش فرستاده بنگرد ! و 👈کافر میگوید کاش من خاااااک بودم👉 !!!
مبارکه نباء/شریفه40.

پـــــــــــــــاســـــــــــخ:

ای رافضی جاهل، کذابان و مریض القلب های امثال شما در آن زمان ها نیز فراوان بوده اند برای جعل این اکاذیب. از الله بترس و توبه کن قبل از اینکه مرگت فرا رسد و قبل از اینکه با این حال بمیری، چون فردای قیامت در برابر این مطالب مسئول خواهی بود و بازخواست خواهی شد.

پاسخ به این روایت:
در سند این روایت جويبر بن سعيد البلخي وجود دارد که ضعیف و متروک الحدیث است.
معلومات این راوی:
http://library.islamweb.net/hadith/RawyDetails.php?RawyID=2200

برای این روایت اسناد کذب دیگری نیز وجود دارد که جهت تکمیل بحث و بستن دروازه شبهات، آنها را نیز ذکر و بررسی مختصر می نمایم.

شبهه رافضی درباره نسب سیدنا عمر فاروق رضی الله عنه

پاسخ به نسب عمر رضی الله عنه و جواب دندان شکن به رافضی ابن سلولی
نويسنده: مجاهد دین
شماره مقاله: 112
تاریخ انتشار: 95.4.20

رافضی خبیث که خودش چون تخم صیغه و حرام است و همه را به کیش خود می پندارد و نوشته است:
نسب عمر بن خطاب به حدی وحشتناک بوده است که خود عمر بن خطاب صریحا اصرار میکرده از نسب من نپرسید!!!!!حال نسب عمر چه مشکلی داشته نیاز به توضیح نیست.
حدَّثَنَا أَحْمَدُ بْنُ عِيسَى، قَالَ: حَدَّثَنَا عَبْدُ اللَّهِ بْنُ وَهْبٍ، قَالَ: حدَّثَنِي ابْنُ لَهِيعَةَ، عنْ يَزِيدَ بْنِ أَبِي حَبِيبٍ، عَنْ رَبِيعَةَ بْنِ لَقِيطٍ، عَنْ مَالِكِ بْنِ هَدَمٍ، أَنَّهُ سَمِعَ عُمَرَ بْنَ الْخَطَّابِ رَضِيَ اللَّهُ عَنْهُ يَقُولُ: «أَيُّهَا النَّاسُ تَعَلَّمُوا أَنْسَابَكُمْ لِتَصِلُوا أَرْحَامَكُمْ، وَلَا يَسْأَلْنِي [ص:798] أَحَدٌ مَا وَرَاءَ الْخَطَّابِ...
عمر بن خطاب گفت:ای مردم نسب خود را بدانید و هیچ گاه از نسب من قبل از خطاب سوال نکنید.
تاريخ المدينة لابن شبة جلد 3 صفحه 797.

پــــــــاســــــخ:
ابن لهیعه  در سند این روایت وجود دارد که دروغ دیگرتان دربارۀ نسب ابوبکر رضی الله عنه را نیز به استناد به روایت همین راوی بنا کرده بودید، و این دروغ را ابن لهیعه جعل کرده است
این روافض می‌خواهند با روایات ضعیف و جعلی به بهترین اصحاب رسول خدا صلی الله علیه وسلم، بد ترین توهینات را بکنند. الله روی کذابان را سیاه گرداند.

شبهه رافضی درباره نسب ابوبکر صدیق رضی الله عنه

 شبهه رافضی درباره نسب ابوبکر صدیق رضی الله عنه
نويسنده: مجاهد دین
شماره مقاله: 111
تاریخ انتشار: 95.4.20

شبهه رافضی:
عامر بن عمرو 2 پسر داشته است به اسم عثمان و صخر.
و صخر دختری به اسم ام الخیر داشته است که میشده برادر زاده ی عثمان(ابوقحافه)
از قضا این ابوقحافه با دختر برادرش یعنی دختر صخر که اسمش ام الخیر بوده ازدواج کرده و ابوبکر متولد میشود.
بنابراین پدر ابوبکر با دختر برادرش ازدواج کرده است که ابوبکر متولد شده است

پــــاســـخ
اگر از روافض (مدعیان تشیع) دروغ را بگیریم چیزی برای گفتن نخواهند داشت.
در ابتدا این سوال را می‌پرسم که چرا پیامبرتان، دختر ابوبکر که نسبش  زبانتان لال و دهانتان بکشند، نامشروع بوده گرفته است؟
و چرا دختر عمر را به همسری گرفته که باز با توجه به بهتان مدعیان تشیع، زبانشان لال و دهانشان بشکند، عمر از راه نا مشروع به دنیا آمده است؟
چرا پیامبرتان کارهایش را سبک سنگین نمی‌کند و دختر پست ترین آدم دنیا را (بر حسب دیدگاه مدعیان تشیع)، به همسری می‌گیرد؟
چرا به جای یک دختر، دو دخترش را یکی پس از دیگری به عثمان می‌دهد؟

مناظره یک شیعی با یک نصرانی و یک یهودی

مناظره یک شیعی با یک نصرانی و یک یهودی😂

 یکی بود یکی نبود...
یه روز یک یهودی و یک شیعی و یک نصرانی، در یکی از باشگاههای ماسونی بدون وعده قبلی ملاقات کردند و مشغول گفتگو شدند تا اینکه سخنشان به مسائل دینی و مذهبی رسید.
در این هنگام شیعی 👹 خواست که از فرصت استفاده نموده و هر دو را به تشیع فرا خواند😄

👈 به نصرانی نگریست و خواست وی را در دین وعقیده اش در شک بیاندازد و عقیده‌اش را به باد انتقاد گرفت و گفت:

آیا ازدواج موقت صاحبش را محصن میکند؟

آیا ازدواج موقت صاحبش را محصن میکند؟

نويسنده: مجاهد دین

شماره مقاله: 110

تاریخ انتشار: 95.4.20

خداوند میفرماید:
{ وَالْمُحْصَنَاتُ مِنَ النِّسَاء إِلاَّ مَا مَلَكَتْ أَيْمَانُكُمْ كِتَابَ اللّهِ عَلَيْكُمْ وَأُحِلَّ لَكُم مَّا وَرَاء ذَلِكُمْ أَن تَبْتَغُواْ بِأَمْوَالِكُم مُّحْصِنِينَ غَيْرَ مُسَافِحِينَ فَمَا اسْتَمْتَعْتُم بِهِ مِنْهُنَّ فَآتُوهُنَّ أُجُورَهُنَّ فَرِيضَةً } النساء 24
ترجمه: ‏ و زنان شوهردار ( بر شما حرام است) مگرزنانی که مالک آنان شده اید. (این) فریضه ی الهی است که بر شما مقرر داشته است. و غیر از اینها ( که گفته شد) برای شما حلال است با اموال خود ( زنان دیگر را) طلب کنید ـ در حالی که پاکدامن باشید و زناکار نباشد ـ پس آن زنانی را که ( به ازدواج در آوردید و) از آنان کام گرفتید، باید مهرشان را به عنوان فریضه ای به آنان بدهید، و گناهی بر شما نیست در آنچه بعد از تعیین مهریه با یکدیگر توافق کنید، بی گمان خداوند دانای حکیم است

در این آیه خداوند «محصنین: طالبان پاكدامني و عفّت» را آورده است و می گوید با این زنان محصنه و طالب پاکی ازدواج کنید.

حال این سوال پیش می آید که آیا ازدواج موقت، مردان و زنان را محصن می کند؟
 این روایت از وسائل الشیعه حر عاملی جواب این معما خواهد بود.
حر عاملی در  باب 2 : ثبوت الاحصان الموجب للرجم في الزنا بأن يكون له فرج حرة أو أمة يغدو عليه ويروح بعقد دائم أو ملك يمين مع الدخول 👈وعدم ثبوت الاحصان بالمتعة👉
روایاتی می آورد از جمله روایت ذیل:
وبالإسناد عن صفوان، عن إسحاق بن عمار، قال: سألت أبا إبراهيم (عليه السلام) عن الرجل إذا هو زنى وعنده السرية والأمة يطؤها تحصنه الأمة وتكون عنده ؟ فقال: نعم، إنما ذلك لأن عنده ما يغنيه عن الزنا، قلت: فان كانت عنده أمة زعم أنه لا يطؤها ؟ فقال: لا يصدق، قلت: فان كانت عنده امرأة متعة أتحصنه ؟ فقال: لا، إنما هو على الشئ الدائم عنده.
 نام کتاب : وسائل الشيعة -الإسلامية نویسنده : الشيخ الحر العاملي    جلد : 18  صفحه : 352
http://lib.eshia.ir/11024/18/352

ترجمه: و با اسنادش از صفوان و او از اسحاق بن عمار میگوید: از أبا ابراهيم (علیه السلام) در مورد مردي سوال كردم كه اگر زنا كند در حاليكه كنيزي دارد وميتواند باكنيز همبستر شود آيا كنيز او را محصن ميكند؟ فرمود: بله. در نزد او چیزی استن که او را از زنا بی نیاز میکند ،گفتم: اگر نزد او کنیزی باشد که فکر میکند که اجازه همبستری را بهش نمیدهد؟ گفت که راست نمیگوید، گفتم: 👈اگر زن صيغه اي داشت آيا او را محصن ميكند ؟ فرمود : خير بلكه اين فقط بر امر دائم است👉
روایات فراوان دیگری نیز در همین معنا می آورد.
پس آیه ای که شیعه به آن استناد میکند، درباره ی ازدواج دائم و یا کنیزان است که محصنین هستند ولی طبق این روایات و روایات متشابه دیگر در کتب شیعه ، ثابت شد که ازدواج موقت صاحبش را محصن نخواهد کرد و این آیه بر خلاف زعم شیعه هیچ دلالتی بر نکاح موقت ندارد.برای اینکه ازدواج موقت تنها برای دفع شهوت آن هم برای چند ساعتی است و صاحبش را محصن و پاک دامن نمیکند.
و اینجاست که بیش از پیش حکمت این روایت آشکار میشود که میگوید:

أحمد بن محمد بن عيسى في ( نوادر) : عن ابن أبي عمير ، عن هشام بن الحكم ، عن أبي عبدالله ( عليه السلام ) في المتعة قال : ما يفعلها عندنا إلا الفواجر. ـ
نوادر أحمد بن محمد بن عيسى : جلد87 ص 200 
و بحار الأنوار ج 100 ص 318
http://lib.eshia.ir/11008/103/318

ترجمه: امام صادق می گوید:  متعه را جز فاجر ها کسی انجام نمیدهد.

پس ثابت شد که ازدواج موقت صاحبش را محصن نمی کند و آیه 24 سوره نساء نیز درباره ازدواج با محصنین می باشد.

این نیز دلیلی دیگر بر حرمت ازدواج موقت بود آن هم به شهادت روایات کتب شیعه

با تشکر : مجاهد دین

کانال پاسخ به شبهات روافض، اهل بدعت و ملحدین.
https://telegram.me/joinchat/CdCrVzx0rTGjqFzmqTe6MQ


آیا عمر بن خطاب رضی الله عنه در 12 سال سوره بقره را یاد گرفت؟

آیا عمر بن خطاب رضی الله عنه در 12 سال سوره بقره را یاد گرفت؟

نويسنده: مجاهد دین

شماره مقاله: 109

تاریخ انتشار: 95.4.20

🍃واخبرنا ابوالحسین بن الفضل القطان ثنا ابوعلی محمد بن احمد بن الحسن الصواف ثنا بشر بن موسی ابو بلال الاشعری ثنا مالک بن انس عن نافع عن ابن عمر قال : تعلم عمر بن خطاب البقره فی اثنتی عشره سنه فلما اتممها نحر جزورا.
از عبدالله بن عمر نقل شده که گفت : عمر بن خطاب دوازده سال طول کشید تا سوره بقره را یاد بگیرد!! وقتی تمام کرد ، شتری را ذبح نمود.!!

این روایت ضعیف است. در سند این روایت «بشر بن موسی ابو بلال الاشعری» وجود دارد که این یک نفر نیست بلکه دو نفر است.
بشر بن موسی شخصی است ثقه و ابو بلال الاشعری نيز شخصی دیگر که ضعیف است و  بین این دو راوی کلمه ثنا یا مترادفات آن افتاده است.
نام او مِرْداس بن محمد بن الحارث بْنُ عَبْدِ اللَّهِ بْنِ أَبِي بُرْدَةَ بْنُ أبي موسى الأشعريّ و کنیه ی او ابو بلال الاشعری می باشد که ضعیف می باشد.
بیهقی می گوید:  لا يحتجّ به (السنن الكبرى: 9/ 52).
دارقطنی نیز وی را ضعیف می داند: قال الدَّارَقُطْنِيّ: ضعيف. «السنن» 1 220.

پس روایت از لحاظ سندی ضعیف می باشد.
و اگر هم فرض کنیم روایت مذکور صحیح است ، باز مشکلی ندارد. برای اینکه سوره بقره مکی است و آخرین سوره ی قرآن و آخرین آیات نیز از سوره بقره می باشد. به عبارتی، سوره بقره تا آخرین روز های حیات رسول خدا صلی الله علیه وسلم به طور کامل نازل نشده است.
و به هر حال، سیدنا عمر حافظ کل قرآن بود، شما روافض یکی از مراجعتان را نام ببرید که  حافظ کل قرآن  باشد!!!
اصلا حافظ کل هم نه، حافظ چند جزء از قرآن باشد!!!
سیدنا عمر تاج سر شما و مراجع و علمایتان و خار چشم هر آنکس که نتواند عظمت و فضیلت او را ببیند، قرآن را حفظ کرده اند و روایت مذکور نیز ضعیف است و ارزش استناد کردن ندارد.

با تشکر: مجاهد دین


دوست داشتن و محبت ویژه ی رسول خدا صلی الله علیه وسلم به ام المومنین عایشه رضی الله عنها در بخاری و مسلم

💝🌹🌺دوست داشتن و محبت ویژه ی رسول خدا صلی الله علیه وسلم به ام المومنین عایشه رضی الله عنها🌹🌺💝

در صحیح بخاری  چنین آمده است:

 عَنْ عَائِشَةَ رَضِيَ اللهُ عَنْهَا: أَنَّ نِسَاءَ رَسُولِ اللَّهِ - صلى الله عليه وسلم - كُنَّ حِزْبَيْنِ، فَحِزْبٌ فِيهِ عَائِشَةُ وَحَفْصَةُ وَصَفِيَّةُ وَسَوْدَةُ، وَالْحِزْبُ الآخَرُ أُمُّ سَلَمَةَ وَسَائِرُ نِسَاءِ رَسُولِ اللَّهِ - صلى الله عليه وسلم - ، وَكَانَ الْمُسْلِمُونَ قَدْ عَلِمُوا حُبَّ رَسُولِ اللَّهِ - صلى الله عليه وسلم - عَائِشَةَ فَإِذَا كَانَتْ عِنْدَ أَحَدِهِمْ هَدِيَّةٌ يُرِيدُ أَنْ يُهْدِيَهَا إِلَى رَسُولِ اللَّهِ - صلى الله عليه وسلم - أَخَّرَهَا حَتَّى إِذَا كَانَ رَسُولُ اللَّهِ - صلى الله عليه وسلم - فِي بَيْتِ عَائِشَةَ بَعَثَ صَاحِبُ الْهَدِيَّةِ بِهَا إِلَى رَسُولِ اللَّهِ - صلى الله عليه وسلم - فِي بَيْتِ عَائِشَةَ، فَكَلَّمَ حِزْبُ أُمِّ سَلَمَةَ فَقُلْنَ لَهَا: كَلِّمِي رَسُولَ اللَّهِ - صلى الله عليه وسلم - يُكَلِّمُ النَّاسَ فَيَقُولُ: مَنْ أَرَادَ أَنْ يُهْدِيَ إِلَى رَسُولِ اللَّهِ - صلى الله عليه وسلم - هَدِيَّةً فَلْيُهْدِهِ إِلَيْهِ حَيْثُ كَانَ مِنْ بُيُوتِ نِسَائِهِ، فَكَلَّمَتْهُ أُمُّ سَلَمَةَ بِمَا قُلْنَ، فَلَمْ يَقُلْ لَهَا شَيْئًا، فَسَأَلْنَهَا فَقَالَتْ: مَا قَالَ لِي شَيْئًا، فَقُلْنَ لَهَا: فَكَلِّمِيهِ، قَالَتْ: فَكَلَّمَتْهُ حِينَ دَارَ إِلَيْهَا أَيْضًا، فَلَمْ يَقُلْ لَهَا شَيْئًا، فَسَأَلْنَهَا فَقَالَتْ: مَا قَالَ لِي شَيْئًا، فَقُلْنَ لَهَا: كَلِّمِيهِ حَتَّى يُكَلِّمَكِ، فَدَارَ إِلَيْهَا فَكَلَّمَتْهُ فَقَالَ لَهَا: «لا تُؤْذِينِي فِي عَائِشَةَ، فَإِنَّ الْوَحْيَ لَمْ يَأْتِنِي وَأَنَا فِي ثَوْبِ امْرَأَةٍ إِلاَّ عَائِشَةَ» قَالَتْ: فَقَالَتْ: أَتُوبُ إِلَى اللَّهِ مِنْ أَذَاكَ يَا رَسُولَ اللَّهِ، ثُمَّ إِنَّهُنَّ دَعَوْنَ فَاطِمَةَ بِنْتَ رَسُولِ اللَّهِ - صلى الله عليه وسلم - ، فَأَرْسَلَتْ إِلَى رَسُولِ اللَّهِ - صلى الله عليه وسلم - تَقُولُ: إِنَّ نِسَاءَكَ يَنْشُدْنَكَ اللَّهَ الْعَدْلَ فِي بِنْتِ أَبِي بَكْرٍ، فَكَلَّمَتْهُ، فَقَالَ: «يَا بُنَيَّةُ أَلا تُحِبِّينَ مَا أُحِبُّ؟» قَالَتْ: بَلَى، فَرَجَعَتْ إِلَيْهِنَّ فَأَخْبَرَتْهُنَّ فَقُلْنَ: ارْجِعِي إِلَيْهِ، فَأَبَتْ أَنْ تَرْجِعَ، فَأَرْسَلْنَ زَيْنَبَ بِنْتَ جَحْشٍ فَأَتَتْهُ، فَأَغْلَظَتْ وَقَالَتْ: إِنَّ نِسَاءَكَ يَنْشُدْنَكَ اللَّهَ الْعَدْلَ فِي بِنْتِ ابْنِ أَبِي قُحَافَةَ، فَرَفَعَتْ صَوْتَهَا حَتَّى تَنَاوَلَتْ عَائِشَةَ، وَهِيَ قَاعِدَةٌ فَسَبَّتْهَا حَتَّى إِنَّ رَسُولَ اللَّهِ - صلى الله عليه وسلم - لَيَنْظُرُ إِلَى عَائِشَةَ هَلْ تَكَلَّمُ قَالَ: فَتَكَلَّمَتْ عَائِشَةُ تَرُدُّ عَلَى زَيْنَبَ حَتَّى أَسْكَتَتْهَا قَالَتْ: فَنَظَرَ النَّبِيُّ - صلى الله عليه وسلم - إِلَى عَائِشَةَ، وَقَالَ: «إِنَّهَا بِنْتُ أَبِي بَكْرٍ». (بخارى:2581)

شبهه ملحد رافضی: عایشه جوانان قریش را شکار می کرد

شبهه روافض ملحد، عایشه همسر پیامبر، جوانان قریش را شکار می کرد
نویسنده: مجاهد دین
شماره مقاله: 108
تاریخ انتشار: 95.4.20

ملحدین و دشمنان اسلام در لباس محبت اهل بیت، با نام روافض ظاهر گشته و هیچ هدفی ندارند جز توهین و افترا بر اصحاب و ازواج رسول خدا صلی الله علیه وسلم. روافض ملحد شبهات بی اساس و باطل و مغرضانه خود را درباره ناموس رسول خدا صلی الله علیه وسلم مطرح می کنند که تنها حقد و کینه عمیق آنان با اسلام را می توان از این شبهات برداشت کرد.
روافض ملحد و مدعیان محبت اهل بیت چنین می گویند:
عایشه ، همسر پیامبر ؛ جوانان قریش را شکار می کرد (تور می زد )
حدثنا ابوبکر قال نا وکیع عن العلا بن عبدالکریم الیامی عن عمار بن عمران رجل من زید الله عن امراه منهم عن عایشه انها شوفت جاریه وطافت بها و قالت لعلنا نصطاد بها شباب قریش.
مصنف ابن ابی شیبه ج 6 ص 341 حدیث 17842 ط مکتبه الرشد
عایشه جاریه ای که متعلق به او بود را آرایش کرد و گفت : شاید بتوانم جوانی از جوانان قریش را شکار کنیم.
اینهم از همسر پیامبر اسلام!!

پـــــاســــخ:

ملحدین و به تقلید آنها روافض ابن سلولی، این بار نیز به روایتی ضعیف استناد کرده اند تا به وسیله آن همسر دنیا و قیامت رسول خدا صلی الله علیه وسلم را متهم نمایند.
و با طرح این شبهات سخیف مشخص است که روافض ملحد، هدفشان زیر سوال بردن دین اسلام می باشد و بس.
این روایت در مصنف ابن ابی شیبه در دو موضع با یک سند واحد آمده است؛ به این شکل:

نصیحتی دلسوزانه برای صلاح مهدوی و هم فکرانش؛

    ♦️ چند سال پیش که وهابیان اهل غلو و افراط، احساس کردند که میدان برایشان خالی شده و تا آینده ای نزدیک بر دنیای اسلام مسلط می شوند، اهل ...