۱۳۹۵/۰۴/۰۴

سالروز وفات ام المومنین عایشه صدیقه رضی الله تعالی عنها

🌹السلام علیکم.🌹

🍂سالروز وفات ام المومنین 🌺 عایشه صدیقه رضی الله تعالی عنها🍃

👈دوستان عزیز، در چنین روزی، یعنی 17 ماه رمضان ، ام المومنین عایشه رضی الله تعالی عنها، همسر محبوبه رسول خدا صلی الله علیه وسلم، در سن  67 و یا 68 سالگی  وفات نمودند.

امام ابن کثیر در جلد هشتم از کتاب البدایة والنهایة داستان بسیار تاثیر گذار وفات ام المومنین عایشه رضی الله عنها را روایت می کند:

🌺 وقال الإمام أحمد: حدثنا معاوية بن عمر، ثنا زائدة، ثنا عبد الله بن خيثم، حدثني عبد الله بن أبي مليكة أنه حدثه ذكوان - حاجب عائشة -: أنه جاء عبد الله بن عباس رضي الله عنه يستأذن على أم المؤمنين عائشة رضي الله عنها عند وفاتها فجاء ابن أخيها عند رأسها -عبد الله بن عبد الرحمن بن أبي بكر الصديق-، فأكب عليها ابن أخيها عبد الله فقال: " هذا عبد الله بن عباس يستأذن "، وهي تموت، فقالت: " دعني من ابن عباس ". فقال: " يا أماه !! إن ابن عباس من صالح بنيك يسلم عليك ويودعك ". فقالت: " ائذن له إن شئت ". قال: " فأدخلته "، فلما جلس قال ابن عباس: " أبشري ". فقالت أم المؤمنين: " بماذا؟ "، فقال: " ما بينك وبين أن تلقي محمداً والأحبة إلا أن تخرج الروح من الجسد، وكنت أحب نساء رسول الله إليه، ولم يكن رسول الله صلى الله عليه وسلم يحب إلا طيباً. وسقطت قلادتك ليلة الأبواء فأصبح رسول الله وأصبح الناس وليس معهم ماء، فأنزل الله آية التيمم، فكان ذلك في سببك، وما أنزل الله من الرخصة لهذه الأمة، وأنزل الله براءتك من فوق سبع سموات، جاء بها الروح الأمين، فأصبح ليس مسجد من مساجد الله إلا يتلى فيه آناء الليل وآناء النهار ". فقالت: " دعني منك يا ابن عباس، والذي نفسي بيده لوددت أني كنت نسياً منسياً ".

🌹 ترجمه: عبد الله بن عباس رضی الله عنه از ام المومنین عایشه رضی الله عنها در هنگام وفاتشان اجازه ورود خواستند، پس پسر برادرش عبد الله بن عبد الرحمن بن ابوبکر الصدیق رضی الله عنه نزد سر ایشان رضی الله عنها آمدند و پسر برادرشان عبد الله در کنار ایشان گفت: این عبد الله بن عباس است که اجازه ورود می خواهد، و ایشان رضی الله تعالی عنها در حال مردن بودند گفتند: مرا نسبت به ابن عباس به حال خود واگذارید. گفت: ای مادر! ابن عباس از از فرزندان صالح شماست بر شما سلام می کند و دعایتان می نماید. عایشه رضی الله عنها گفتند: اگر می خواهی به او اجازه ورود بده. گوید: پس ابن عباس وارد شد و هنگامی که نشست، ابن عباس گفت: به من مژده بده! عایشه رضی الله عنها گفتند: به چه چیز؟ گفت: به اینکه محمد صلی الله علیه وسلم و محبوبه ات را ملاقات می کنی بعد از اینکه روح از جسدتان خارج شود. و شما از محبوب ترین همسران رسول الله صلی الله علیه وسلم بودید و رسول خدا صلی الله علیه وسلم جز پاک و طیب را دوست نمی داشت و گردنبندت را در شبی گم نمودی و رسول خدا صلی الله علیه وسلم صبح کردند در حالی که آبی همراه نداشتند و خداوند آیه تیمم را نازل نمود و این آیه به خاطر شما نازل شد و خداوند آن را به عنوان رخصتی برای این امت نازل کردند و خداوند برائت و پاکی شما را از بالای هفت آسمان نازل کرد و روح الأمین (جبرئیل) آن را آورد وهیچ مسجدی از مساجد خداوند نیست مگر اینکه (این آیات در برائت  و پاکی شما) در روز ها و شب ها تلاوت می شود. عایشه رضی الله عنها گفتند: مرا به حال خود بگذار ای ابن عباس، قسم به کسی که جانم در دست اوست دوست داشتم که  از یادها رفته بودم».
عایشه رضی الله عنها در سال پنجاه و  هفت یا هشت یا نه هجری در شب سه شنبه یعنی در شب هفده رمضان وفات کرد، و ایشان را بعد از نماز وتر در قبرستان بقیع دفن کردند و ابوهریره رضی الله عنه بر پیکر ایشان نماز خواند، و پنج نفر یعنی عبدالله و عروه پسران زبیر (و خواهر زاده های عایشه) و قاسم بن محمد و عبدالله بن محمد بن ابوبکر و عبدالله بن عبدالرحمن بن ابوبکر ایشان را تدفین کردند،
خداوند از ایشان راضی باد.

شعری زیبا در وصف مادر ایمان داران از اسماعیل حسین پور تقدیم شما عزیزان

💝 عایشه ام المؤمنین باشد   /🌺/  رمز ایمان ما همین باشد 💝
💝 دخت بوبکر یار غار نبی   /🌺/  زوجه‌ی شاه مرسلین باشـد💝

💝 نام او مصطفى حمیرا کرد /🌺/  خار در چشم حاسدین باشد 💝
💝 او یکی از میان این زوجات / 🌺/  از همه بهتر و برین باشد💝

💝 دشمنان خدا و پیغمبر  /🌺/  هر چه گویند ز روی کین باشد💝
💝 جمله ازواج هم‌چو انگشتر / 🌺/  او میان همه نگین باشد💝

💝  از برای رسول پاک خدا / 🌺/  زوجه‌ی پاک و نازنین باشد💝
💝 تو که پاکی ز عیب و از تهمت   /🌺/  غم مخور کار مشرکین باشد💝

💝  من چه دانم بگویم ای مادر   /🌺/  شاهدت وحی و هم امین باشد💝
💝  عایشه ام هم ابیها شد   /🌺/  زان‌که او ام مؤمنین باشد💝


🌹در دفاع از مادرم عایشه رضی الله عنها🌹

خداوند از زبان سیده و سرور زنان عالم، مریم علیها السلام ، در کلامش قرآن در سوره مریم چنین نقل نموده اند:

( 23 )   فَأَجَاءَهَا الْمَخَاضُ إِلَىٰ جِذْعِ النَّخْلَةِ قَالَتْ يَا لَيْتَنِي مِتُّ قَبْلَ هَٰذَا وَكُنتُ نَسْيًا مَّنسِيًّا
( 23 )   پس درد زایمان او را به سوی تنه ی (درخت) خرمایی کشاند، گفت: «ای کاش پیش از این مرده بودم، و بکلی از یادها رفته (و فراموش شده) بودم ».


به مریم علیه السلام تهمت زنا زدند و او را متهم کردند که عیسی علیه السلام را از راه خیانت به دنیا آورده است، اما خداوند و مومنان به پاکی ایشان شهادت می دهند و او را از هر عیبی مبراء می دانند؛ با این حال، مریم علیها السلام آرزو می کرد ای کاش  وجود نداشت و یا قبل از آن مرده بود و به کلی از یادها فراموش می شد.

به همان شکل به ام المومنین، مادر تمام ایمان داران تهمت زشت زنا و فحشا به او زدند، اما خداوند و رسولش و مومنان شهادت می دهند که او از این تهمت پاک و مبرا است و خداوند فرمود:
( 23 )   إِنَّ الَّذِينَ يَرْمُونَ الْمُحْصَنَاتِ الْغَافِلَاتِ الْمُؤْمِنَاتِ لُعِنُوا فِي الدُّنْيَا وَالْآخِرَةِ وَلَهُمْ عَذَابٌ عَظِيمٌ
( 23 )   بی گمان کسانی که زنان پاکدامن بی خبر (از هرگونه بدکاری و) مؤمن را متهم  می سازند، در دنیا و آخرت لعنت شده اند، و عذاب بزرگی برای آنهاست.

پس لعنت بر هر آنکسی که تو را دوست ندارد و تو را به آنچه که نکرده ای متهم می سازند و درباره تو بدگویی می نمایند.

و نیز قبل از آن فرمودند:
( 11 )   إِنَّ الَّذِينَ جَاءُوا بِالْإِفْكِ عُصْبَةٌ مِّنكُمْ ۚ لَا تَحْسَبُوهُ شَرًّا لَّكُم ۖ بَلْ هُوَ خَيْرٌ لَّكُمْ ۚ لِكُلِّ امْرِئٍ مِّنْهُم مَّا اكْتَسَبَ مِنَ الْإِثْمِ ۚ وَالَّذِي تَوَلَّىٰ كِبْرَهُ مِنْهُمْ لَهُ عَذَابٌ عَظِيمٌ
( 11 )   مسلماً کسانی که تهمت بزرگ (درباره ی ام المؤمنین عایشه) آوردند، گروهی از خود شما هستند، گمان نکنید که این (ماجرا) برای شما بد است، بلکه آن برای شما خیر است، برای هر کدام از آنها سهمی از گناه است که مرتکب شده است، و کسی از آنان که (بخش) بزرگی (و مهمی)از آن (تهمت) را به عهده داشته است، برای او عذاب عظیمی است.

( 12 )   لَّوْلَا إِذْ سَمِعْتُمُوهُ ظَنَّ الْمُؤْمِنُونَ وَالْمُؤْمِنَاتُ بِأَنفُسِهِمْ خَيْرًا وَقَالُوا هَٰذَا إِفْكٌ مُّبِينٌ
( 12 )   چرا هنگامی که این (تهمت) را شنیدید، مردان و زنان مؤمن نسبت به خود گمان خیر نبردند، و نگفتند: این تهمتی (بزرگ و) آشکار است.

( 13 )   لَّوْلَا جَاءُوا عَلَيْهِ بِأَرْبَعَةِ شُهَدَاءَ ۚ فَإِذْ لَمْ يَأْتُوا بِالشُّهَدَاءِ فَأُولَٰئِكَ عِندَ اللَّهِ هُمُ الْكَاذِبُونَ
( 13 )   چرا چهار شاهد بر آن نیاوردند؟! پس چون گواهان را نیاوردند، آنان در نزد خدا دروغگویانند.


امروز پیروان عبد الله بن ابی سلول و نوادگان عبد الله ابن سبأ رافضی، همان کسانی که خود از تخم صیغه به دنیا آمده اند، بر کفر خود پافشاری می کنند و همسر طاهره رسول خدا صلی الله علیه وسلم را متهم می نمایند.
👈ما نیز به آنها همان چیزی را می گوییم که خداوند می فرماید. اینکه لعنت بر آنها باد و مژده به عذاب سختشان می دهیم.
👈و نیز می گوییم، چرا درباره ناموس و همسر رسول خدا صلی الله علیه وسلم، ظن و گمان خیر و نیکو نمی برید؟ و نمی گویید هذا افک مبین؟
👈و نیز می گوییم چرا به روایات ضعیف و کذب و بی سند و بی ارزشی که امثال شما کذابان آنها را جعل کرده اند، متمسک شده و برای این اتهامات چهار شاهد و سند نمی آورید؟

🌺 ای عایشه، ای مادرم، غمگین مباش، خداوند از تو دفاع کرده است . بی گمان که آب دریا با دهن سگ نجس نمی شود.

🌺 ای عایشه ای مادرم، برای تو همین بس که تا روز قیامت قاریان قرآن پاکی و برائت و مومن بودن تو را تلاوت می کنند و بر دشمنانت لعنت می فرستند و می گویند: « إِنَّ الَّذِينَ يَرْمُونَ الْمُحْصَنَاتِ الْغَافِلَاتِ الْمُؤْمِنَاتِ لُعِنُوا فِي الدُّنْيَا وَالْآخِرَةِ وَلَهُمْ عَذَابٌ عَظِيمٌ»

🌺 ای عایشه ای مادرم، برای تو همین کافی است که خداوند از تو دفاع کرده است و تو را مومنه و محصنه و غافل از این اتهامات وصف نموده است.
🌺 و برای تو همین بس است که خداوند مادر مومنانت کرده است و تا روز قیامت خداوند تو را وسیله ای قرار داده است که کافر و مومن را از هم جدا می کنی.

🌺 به راستی که برای تو همین بس است که هرکه تو را 💝ام المومنین 💝 نداند، پس مشخص کرده است که مومن نیست و کافر است.

( 6 )   النَّبِيُّ أَوْلَىٰ بِالْمُؤْمِنِينَ مِنْ أَنفُسِهِمْ ۖ وَأَزْوَاجُهُ أُمَّهَاتُهُمْ (سوره احزاب / 6)
( 6 )   پیامبر نسبت به مؤمنان از خودشان سزاوارتر است، و همسران او مادران آنها هستند.



با تشکر: مجاهد دین

تقیه، امامان شیعه را به سرمنشأ ضلالات و گمراهی ها تبدیل کرده است!

تقیه امامان شیعه، عامل گمراه شدن مردم
نویسنده: مجاهد دین
شماره مقاله: 107
تاریخ انتشار: 95.4.4

قبل از هرچیز لازم است که این نکته را بگوییم که امامان شیعه، در نزد اهل سنت از اهل سنت بوده اند و متاسفانه بر آنها توسط مدعیان تشیع و محبت اهل بیت، دروغ های بسیار زیادی نسبت داده شده است و در این مقاله به موضوع تقیه می‌پردازیم که از خلال بحث ثابت می‌شود که امامان شیعه، مثل اهل سنت بوده و موافق آرای فقهی آنان فتوا داده و سخن گفته اند، اما روافض هرجا که امامان شیعه اقوال و سخنانشان گرچه سند آن اقوال نیز صحیح باشد، مادام که موافق با اهل سنت باشد آن سخنان و روایات را حمل بر تقیه نموده اند و به این شیوه عقاید اصلی امامان شیعه که موافق اهل سنت بوده است را با حمل بر تقیه، از اعتبار ساقط کرده و در مقابل هر آنچه که مخالف با عقاید اهل سنت باشد را به دروغ به امامانشان نسبت داده اند و به این گونه بر این بزرگان ظلم نموده اند.
همانطور که گفتیم، یکی از حیله های روافض این است که هرجا روایات صحیح ائمه که موافق با معتقدات اهل سنت باشد، آن را حمل بر تقیه می‌کنند!!! و اگر چه سند آن روایات نیز صحیح باشد!!!
ما بارها گفتیم که امامان شیعه، اصلا از تشیع بریء و بیزار بوده اند و آنها نیز مسلمانانی از مسلمانان اهل سنت بوده اند که بعضی از آنها حتی فقیه ویژه و نخبه ای نیز نبوده اند بلکه در حد معمولی بوده اند.
اما روافض، روایات بسیار زیادی را از زبان آنها جعل کرده اند، ولی جالب است که در بین این روایات جعل شده، بعضی روایات از حقیقت ایمان و اعتقادات آنها سخن می‌گوید، اما چون سند این روایات صحیح است، حیله شرعی زشت تقیه را به کار برده و می‌گویند امام تقیه کرده است!!!
حتی در بعضی از روایات ، هیچ شخص سنی مذهبی نیز حضور ندارد که بگوییم در مقابل عوام تقیه کرده باشد! آیا امام شیعه با خود شیعیان نیز تقیه می‌کند؟
در اینجا تعدادی از روایات که درباره وضو و بعضی موضوعات دیگر می‌باشد را ذکر می‌کنیم و مشاهده کنید که چگونه تنها به علت موافق با مذهب اهل سنت، این روایات را اگرچه سند آنها هم صحیح باشد، حمل بر تقیه کرده اند!! در واقع طبق حیله روافض در تقیه، امام معصوم شیعه حقایق را با تقیه کردن کتمان کرده و فتوای صحیح به مردم نداده است؛ بلکه مردم را با فتواهای غیر حقیقی و پوشانده شده با تقیه، گمراه کرده است.
و اینک بعضی از این روایات:

روایتی ضعیف که روافض برای اثبات کفر و ابن سلولی بودن خودشان به آن استناد می کنند

📝قالت عائشة: فلما رأيت ذلك قلت يا لعباد الله غلبتنا هذه اليهودية على رسول الله....
....قالت: فقلت: ألست تزعم أنك رسول الله؟ قالت: فتبسم قال: أو في شك أنت يا أم عبد الله؟ قالت: قلت: ألست تزعم أنك رسول الله؟ أفهلا عدلت؟ ....وسمعني أبو بكر وكان فيه غرب أي حدة فأقبل علي فلطم وجهي

 📚مسند أبي يعلي، ج8، ص129، ح4670
☑️گفتم: اى واى اين زن يهودى پيش پيامبر از ما عزيزتر شد!  (زن یهودی منظورش ام المومنین صفیه بود)!!!

عائشه مى‌گويد كه من به پیامبر  گفتم: آيا تو نيستى كه خيال مى‌كنى كه پيامبر خدا هستي؟ رسول خدا تبسم كرد و فرمود: آيا در اين مسأله ترديد داري؟ عائشه مى‌گويد: دو باره گفتم: آيا تو نيستى كه خيال مى‌كنى رسول خدا هستي! پس چرا عدالت را رعايت نمى‌كنى؟ ابوبكر كه بسيار تندخو بود، جلو آمد و به صورتم سيلى زد...


⛔️این روایت ضعیف است.⛔️
در سندش سلمة بن الفضل  وجود دارد:
قال الإمام البخاري في «التاريخ الكبير» ت «سلمة بن الفضل أبو عبد الله الأبرش الرازي الأنصاري، سمع محمد بن إسحاق، 👈عنده مناكير👉 ، مات بعد التسعين، وهّنه عليٌّ»
قال الإمام ابن أبي حاتم في «الجرح والتعديل»  سمعت أبي يقول «سلمة بن الفضل 👈في حديثه إنكار، لا يُحتج به👉»
قال الإمام النسائي في «الضعفاء والمتروكين»  «سلمة بن الفضل الأبرش أبو عبد الله 👈ضعيف، 👉 يروي عن ابن إسحاق المغازي»
قال الإمام ابن عدي في «الكامل» «سلمة بن الفضل أبو عبد الله الأبرش الرازي الأنصاري 👈ضعّفه إسحاق بن إبراهيم الحنظلي» 👉
ولقد بيّن الحافظ ابن حجر في «التقريب» أن سلمة 👈كثُر الخطأ في حديثه وفحُش، وهذا من مذهبه الفاسد في التشيع؛ 👉
ولقد بيّن الإمام العراقي في «فتح المغيث»  «من كثر الخطأ في حديثه وفحش؛ استحق الترك وإن كان عدلاً»

همچنین محمد بن اسحاق در سند این روایت وجود دارد که مدلس است و تدلیس کرده است و در طبقه چهارم مدلسین قرارا دارد  و در اینجا روایتش  معنعن است و تصریح به سماع نکرده است
قال أبو داود قدريّ معتزليّ
وقال سليمان التيمي «كذاب»
وقال أحمد «كثير التدليس جدًّا»
 وقال يحيى القطان «أشهد أن محمد بن إسحاق كذاب»


و متن روایت نیز سرتاسر کذب و دروغ و بهتان به ام المومنین عایشه رضی الله تعالی عنها می باشد.

گوشه ای از گفتگوی دو حشیشی رافضی


یک روز دو تا رافضی به نام های عباس و جواد پای منقل می نشینند و شروع می کنند به کشیدن حشیش تا اینکه وارد فاز های خیالی و پهلوان پنبه ای می شوند؛ همانند کرمی که احساس مار کبری بودن بهش دست می زند...

🔻عباس: ببینم جواد! خبر داری اون روز یه وهابی رو شیعه کردم؟

🔺جواد: نه! کِـــی؟ پش چرا زود تر نگفتی ؟ واشم تعریف کن مَشتی.

🔻عباس: یک روز یه شُنی وهابی دربارۀ متعه و اژدواج موقت ازم سوال کرد...

(ناگهان عباس خوابش می بره... ) جواد یه پس گردنی به عباس میزنه و میگه پاشو ادامه مناظره ات رو تعریف کن

🔻 عباس: خـــــلـــــاشه... شرت را درد نیارم...  داشتم برات می گفتم که وهّابیه درباره ازدواج متعه سوال کرد که چه فرقی با زنا داره؟ منم با طردستی و فنّانی جوابی دندان شکن بهش دادم و گفتم:

👈در متعه طرفین، زمان را مشخّش و پول را مشخّش  و شپش متعه می کنند
👈اما در زنا، طرفین، زمان را مشخّش و پول را مشخّش و شپش زنا می کنند.

🔺جواد که هیجان زده شده بود: خــــــب چی شد؟ شیعه شد یا نه؟

🔻 عباس: آره جواد، چون جوابی نداشت، فریاد بلندی کشید و به زانو افتاد و گریه کرد و از اینکه قبلا در گمراهی به شر می برد توبه کرد و سپس تشیعش را اعلام کرد و به امام خامنه ای بیعت داد.


🔺جواد: احشنت عباش احشنت... خوشمان آمد... آورین... آورین... الحق که شاگرد خودمانی. حشیشتو بزن رفیق احشنت داری.



آیا مردان غریبه در خانه عایشه رضی الله عنها محتلم می شدند؟

آیا مردان غریبه در خانه عایشه رضی الله عنها محتلم می شدند؟
نویسنده: مجاهد دین
شماره مقاله: 106
تاریخ انتشار: 95.4.4

روافض به حدیثی از صحیح مسلم استناد می کند و سپس به وسیلۀ آن حدیث، برای ما کافر بودن خودشان را با طعنه زدن به ناموس رسول خدا صلی الله علیه وسلم ثابت می کند
ما شکی در کفر شما روافض و مدعیان دروغین تشیع که به ناموس رسول خدا صلی الله علیه وسلم توهین می کنید نداریم، بلکه شما بیخود در کفر خود غلو می کنید.
روایت مذکور در صحیح مسلم چنین است:
«وحَدَّثَنَا أَحْمَدُ بْنُ جَوَّاسٍ الْحَنَفِيُّ أَبُو عَاصِمٍ ، حَدَّثَنَا أَبُو الأَحْوَصِ ، عَنْ شَبِيبِ بْنِ غَرْقَدَةَ ، عَنْ عَبْدِ اللَّهِ بْنِ شِهَابٍ الْخَوْلَانِيِّ ، قَالَ : " كُنْتُ نَازِلًا عَلَى عَائِشَةَ ، فَاحْتَلَمْتُ فِي ثَوْبَيَّ ، فَغَمَسْتُهُمَا فِي الْمَاءِ ، فَرَأَتْنِي جَارِيَةٌ لِعَائِشَةَ ، فَأَخْبَرَتْهَا ، فَبَعَثَتْ إِلَيَّ عَائِشَةُ ، فَقَالَتْ : مَا حَمَلَكَ عَلَى مَا صَنَعْتَ بِثَوْبَيْكَ ؟ قَالَ : قُلْتُ : رَأَيْتُ مَا يَرَى النَّائِمُ فِي مَنَامِهِ ، قَالَتْ : هَلْ رَأَيْتَ فِيهِمَا شَيْئًا ؟ قُلْتُ : لَا ، قَالَتْ : فَلَوْ رَأَيْتَ شَيْئًا غَسَلْتَهُ ، لَقَدْ رَأَيْتُنِي وَإِنِّي لَأَحُكُّهُ مِنْ ثَوْبِ رَسُولِ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ ، يَابِسًا بِظُفُرِي». (مسلم/290)
ترجمه: «عبدالله بن شهاب خولانی می‌گوید: مهمان عایشه صدیقه رضی الله عنها بودم که در هر دو لباسم (پیراهن و ازار) احتلام شدم. لذا هر دو را در آب گذاشتم. کنیز عایشه رضی الله عنها  مرا دید و عایشه را اطلاع داد. عایشه رضی الله عنها  شخصی را نزد من فرستاد و گفت: چرا هر دو لباست را در آب گذاشتی؟ گفتم: آنچه را که انسان خواب در خوابش می‌بیند، من خواب دیدم. گفت: آیا در لباس‌هایت چیزی دیدی؟ گفتم: نه. گفت: اگر چیزی دیده می‌شد، آنها را می‌شستی. من منی خشک را از لباس رسول الله صلی الله علیه وسلم با ناخن می‌مالیدم و پاک می‌کردم».

حال تعبیرات روافض در کانال منهاج البدعه از این روایت را ببینید که چقدر احمق و نادان و کافر و خبیث  هستند:

آیا اسماء بنت ابی بکر متعه کرده است؟

آیا اسماء بنت ابی بکر متعه کرده است؟

نویسنده: مجاهد دین

شماره مقاله: 105


تاریخ انتشار: 95.4.4

رافضی خبیث ابن المتعه ای، برای دفاع از شهوت رانی خود ، به حدیث ذیل استناد کرده و در آن تدلیس و فریب کاری کرده است
روایت چنین است:

رقم الحديث: 1731
(حدیث مرفوع) حَدَّثَنَا شُعْبَةُ ، عَنْ مُسْلِمٍ الْقُرِّيِّ ، قَالَ : دَخَلْنَا عَلَى أَسْمَاءَ بِنْتِ أَبِي بَكْرٍ ، فَسَأَلْنَاهَا " عَنْ مُتْعَةِ النِّسَاءِ ، فَقَالَتْ : فَعَلْنَاهَا عَلَى عَهْدِ النَّبِيِّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ

ترجمه ؛ مسلم القری میگوید که بر اسما دختر ابوبکر وارد شدیم ، پس از متعه نسا از او سوال پرسیدم ، اسما گفت اینکار را زمان رسول الله صلی الله علیه و آله و سلم ، انجام دادیم
مسند سلیمان بن أبي داود الطيالسي ص 228


پاسخ:
اولا: اسماء خواهر عایشه رضی الله عنهما میباشد  و از عایشه چند سال بزرگ تر است. و همسر او زبیر بن عوام است و زبیر هم از سخت گیر ترین عرب بر غیرت و ناموس بوده است.
دوما  متعه نساء در جنگ هایی بود که صحابه زنانشان همراهشان نبوده است.

سوال: اگر اسماء متعه کرده است سوال میشود که با چه کسی؟

👈اگر اسماء به غزوه رفته بود (که نرفته) خب با همسر خود همبستر می شده است نه اینکه با دیگر سربازان و متعه ی آنان شود. آیا این جریان با عقل سازگار است ؟
آیا اسلام این را قبول میکند که زن و شوهری یعنی اسماء و زبیر هر دو در غزوه حضور داشته باشند سپس اصحاب فشار شهوت بر انان وارد شود و به جای اینکه زبیر با همسر خود همبستر شود برود و دنبال زنی از قبایل اطراف بگردد ولی نزد همسر خود نرود و اسماء نیز متعه ی دیگر سربازان شود؟

این روایت پس مردود است و روایت صحیح از این قرار است:

حَدَّثَنَا مُحَمَّدُ بْنُ حَاتِمٍ حَدَّثَنَا رَوْحُ بْنُ عُبَادَةَ حَدَّثَنَا شُعْبَةُ عَنْ مُسْلِمٍ الْقُرِّىِّ قَالَ سَأَلْتُ ابْنَ عَبَّاسٍ - رضى الله عنهما - 👈عنْ مُتْعَةِ الْحَجِّ 👉 فرَخَّصَ فِيهَا وَكَانَ ابْنُ الزُّبَيْرِ يَنْهَى عَنْهَا فَقَالَ هَذِهِ أُمُّ ابْنِ الزُّبَيْرِ تُحَدِّثُ أَنَّ رَسُولَ اللَّهِ -صلى الله عليه وسلم- رَخَّصَ فِيهَا فَادْخُلُوا عَلَيْهَا فَاسْأَلُوهَا قَالَ فَدَخَلْنَا عَلَيْهَا فَإِذَا امْرَأَةٌ ضَخْمَةٌ عَمْيَاءُ فَقَالَتْ قَدْ رَخَّصَ رَسُولُ اللَّهِ -صلى الله عليه وسلم- فِيهَا.
📝 مسلم جلد 2 ص 909 وأحمد جلد 6 ص 348 والطبراني در مجمع الكبير جلد 24 ص 77 وأبي نعيم در مستخرجش جلد 3 ص 341.

یعنی: مسلم القری گفت از ابن عباس رضی الله عنه 👈درباره ی متعه ی حج پرسیدم👉  و به آن اجازه داد و ابن زبیر از آن نهی میکرد. پس گفت این مادر عبد الله ابن زبیر است (اسماء ) که از پیامبر حدیث میگوید که پیامبر صلی الله علیه و سلم به آن اجازه و رخصت داده است پس بر او وارد شوید و از او بپرسید. گفت بر او وارد شدیم او زنی تنومند و نابینا بود و گفت که پیامبر صلی الله علیه و سلم به آن اجازه داده است.
👈 پس این روایت درباره ی متعه ی حج است همانطور که در صحیح مسلم 📌در باب متعه ی حج 📌 این روایت آمده است.

و اینکه در مسند الطیالسی متعه نساء آمده است در واقع اشتباه مسلم القری میباشد که متوجه نشده است که آیا متعه ی نساء را گفته یا متعه  حج.
برای اینکه مسلم القری خودش به این موضوع تصریح میکند و در حدیث بعدی از صحیح مسلم آمده است که می گوید:
وَحَدَّثَنَاهُ ابْنُ الْمُثَنَّى حَدَّثَنَا عَبْدُ الرَّحْمَنِ ح وَحَدَّثَنَاهُ ابْنُ بَشَّارٍ حَدَّثَنَا مُحَمَّدٌ - يَعْنِى ابْنَ جَعْفَرٍ - جَمِيعًا عَنْ شُعْبَةَ بِهَذَا الإِسْنَادِ فَأَمَّا عَبْدُ الرَّحْمَنِ فَفِى حَدِيثِهِ الْمُتْعَةُ وَلَمْ يَقُلْ مُتْعَةُ الْحَجِّ. وَأَمَّا ابْنُ جَعْفَرٍ فَقَالَ قَالَ شُعْبَةُ 👈 قالَ مُسْلِمٌ لاَ أَدْرِى مُتْعَةُ الْحَجِّ أَوْ مُتْعَةُ النِّسَاءِ.👉
صحیح مسلم باب متعه حج حدیث 3065
ترجمه: در حدیث عبد الرحمن فقط لفظ متعه آمده است و نگفته است متعه ی حج. و ابن جعفر میگوید شعبه گفت که 👈مسلم القری گفت نمیدانم که متعه ی حج را گفت یا متعه ی نساء.👉

پس در اینباره اشتباه از طرف مسلم القری میباشد و صحیح این است که متعه ی حج میباشد. و با عقل نیز سازگار نیست که اسماء با وجود اینکه خود همسر دارد متعه شده باشد.


اصطلاح صحیح و ضعیف در نزد شیعه معتبر نیست.

اصطلاح صحیح و ضعیف در نزد شیعه معتبر نیست.

نویسنده: مجاهد دین

شماره مقاله: 104

تاریخ انتشار: 95.4.4

روافض در اعتراض به روایاتی که دست زدن به ریش  نماز را باطل اما دست زدن به عورت نماز را باطل نمی دانند، گفتند که این روایات ضعیف است و خواستند با این حیله گری خود را خلاص کنند.
رافضی چنین نوشته است:
«پس قبول چنین روایتی که راویان آن دارای قساد عقیدتی هستند نزد شیعه هیچ ارزش و اعتباری ندارد»

پاسخ: خب الان ما به این رافضی کلاس درس فقه خودش را می گذاریم تا ببینیم که آیا واقعا روایات ضعیف در نزد شیعه مورد استفاده قرار نمی گیرد؟ و همچنین فقه شیعه درباره دست زدن به عورت را بررسی میکنیم.
 

آیا ابن القیم رحمه الله فتوا به استفاده از الأكرنبج ( اکرنبج) داده است؟

آیا ابن القیم رحمه الله فتوا به استفاده از الأكرنبج ( اکرنبج) داده است؟

رافضی نوشته است:
ابن قيّم جوزى مى گويد: اگر زنى شوهر نداشت و شهوت بر وى غلبه كرد بعضى از فقيهان ما گفته اند مى تواند از آلت مصنوعى استفاده نمايد.

ما قضية الإكرنبج و الاستدخال؟!

ابن القيّم الجوزية يخبركم قائلاً: «وإن كانت امرأة لا زوج لها واشتدت غلمتها فقال بعض أصحابنا يجوز لها اتخاذ الاكرنبج ـ وهو شيء يعمل من جلود على صورة الذكر ـ فتستدخله المرأة، أو ما أشبه ذلك من قثاء وقرع صغار .. ) بدائع الفوائد لابن قيم الجوزية / ج 4 / ص 905.


حالا خواهران اهل سنت ما مي توانند زين پس شهوت بر انها غلبه كرد به جاي شوهر كردن برند الت مصنوعي استفاده كنند


همچنین رافضی👹  در مطلبی دیگر نوشته است:

جماعت عمريه با استناد به كليپ سيد عباس خوئي مدعي هستند كه عليه مرجعيت شيعه سخن گفته است و چه و چه

مي گويم::::::::

اولا سيد عباس خوئي نه مرجع است و نه فقيه و نه مجتهد جامع الشرايط كه قولش نزد ما حجت داشته باشد


___________
 حال جواب به این رافضی خبیث در دو محور.

نصیحتی دلسوزانه برای صلاح مهدوی و هم فکرانش؛

    ♦️ چند سال پیش که وهابیان اهل غلو و افراط، احساس کردند که میدان برایشان خالی شده و تا آینده ای نزدیک بر دنیای اسلام مسلط می شوند، اهل ...