۱۳۹۵/۰۳/۲۷

آیا عایشه رضی الله عنها قبل از رسول خدا صلی الله علیه وسلم ازدواج کرده بود؟

آیا عایشه رضی الله عنها قبل از رسول خدا صلی الله علیه وسلم ازدواج کرده بود؟
نویسنده: مجاهد دین
شماره مقاله: 101
تاریخ انتشار: 95.3.27

خداوند درباره ظن و گمان در سوره یونس چنین می فرماید:
«وَمَا يَتَّبِعُ أَكْثَرُهُمْ إِلَّا ظَنًّا ۚ إِنَّ الظَّنَّ لَا يُغْنِي مِنَ الْحَقِّ شَيْئًا ۚ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ بِمَا يَفْعَلُونَ» [یونس:36]
ترجمه: «و بیشتر آنها جز از گمان پیروی نمی کنند ، بی تردید، گمان ، از حق بی نیاز نمی کند ، یقیناً خداوند به آنچه می کنند ، داناست»
و نیز  در سوره حجرات می فرماید:
«يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا اجْتَنِبُوا كَثِيرًا مِّنَ الظَّنِّ إِنَّ بَعْضَ الظَّنِّ إِثْمٌ ۖ وَلَا تَجَسَّسُوا وَلَا يَغْتَب بَّعْضُكُم بَعْضًا» [حجرات:12]
ترجمه: «ای کسانی که ایمان آورده اید! از بسیاری از گمان (های بد) بپرهیزید, بی شک بعضی از گمان (ها) گناه است, و(در امور دیگران) تجسس (وکنجکاوی) نکنید, وبعضی از شما بعضی دیگر را غیبت نکند».
به راستی که شبهات روافض ابن المتعه، چیزی جز ظن و گمانی واهی و پوچ نیست و با برداشت و تفسیر و فهم باطل و کثیف همچون خودشان، می‌خواهند به ناموس و شرف رسول خدا صلی الله علیه وسلم لطمه بزنند.

رافضی خبیث با استناد به روایت زیر می خواهد بیوه بودن و عدم باکره بودن ام المومنین عایشه رضی الله تعالی عنها را قبل از ازدواج با رسول خدا صلی الله علیه وسلم ثابت کند ، روایت چنین است:
«عن عبد الله بن أبی ملکیة قال خطب رسول الله صلی الله علیه وسلم عائشة بنت أبی بکر الصدیق فقال إنی کنت أعطیتها مطعما لابنه جبیر فدعنی حتی أسلها منهم فاستسلها منهم فطلقها فتزوجها رسول الله صلی الله علیه وسلم».
ترجمه: «عبد الله بن ابى ملیکه مى‌گوید: رسول خدا(ص) از عایشه دختر ابوبکر خواستگارى کرد، ابو بکر گفت: من عایشه را به جبیر بن مطعم داده‌ام، اجازه بده تا آن‌ها را منصرف کنم. ابوبکر آن‌ها را منصرف کرد و طلاقش را گرفت، سپس رسول خدا(ص) با او ازدواج کرد».
الطبقات الکبری.ج8 ص47.ط دارالکتب العلمیة

در جواب به این بی حیاهای ابن سلولی می گوییم که:

شبهه روافض درباره لقب حمیراء عایشه رضی الله تعالی عنها

شبهه روافض درباره لقب حمیراء عایشه رضی الله تعالی عنها
نویسنده: مجاهد دین
شماره مقاله: 99
تاریخ انتشار: 95.3.27

رافضی ملحد چنین می گوید:
حمیراء به معنای محیاض است یعنی زنی که زیاد حائض می شود و این معنای حقیقی حمیراء نزد عرب می باشد و اینکه عمریون، حمیرا را به زیبایی تعبیر می کنند، دروغی بیش نیست برای جعل فضیلت برای مادرشان.


پاسخ دندان شکن به رافضی

تهمت روافض: عایشه دوست پسر داشته است

تهمت روافض: عایشه دوست پسر داشته است
نویسنده: مجاهد دین

شماره مقاله: 98

تاریخ انتشار: 95.3.27

به نقل از کانال 14 ماه ملحدین رافضی:
👇👇👇👇👇👇

عایشه،دوست پسر داشته.

توهین دیگر علمای اهل سنت به همسر رسول خدا ص

أخرنا محمد بن المؤمل قال ثنا الفضل بن محمد قال ثنا أحمد بن حنبل قال👈 أبو لبابة صاحب عائشة إسمه مروان 👉

معرفه علوم الحدیث ج1ص259 طبق شامله
طبقات ابن سعد ج7ص292

👆👆👆👆👆👆
پاسخ به رافضی 👹 ابن متعه نجس:

این رافضی کثیف از کلمه صاحب چنین نتیجه گرفته که العیاذ بالله  زبانشان لال ، عایشه رضی الله عنها دوست پسر داشته است. و همین برداشت برای این رافضی های نجس کافی است که کفر خود را ثابت کرده باشند چون توهین به ناموس پیامبر کرده اند.
اما ای رافضی های خبیث، صاحب به معنی شاگردی کردن و صحبت كردن است. «یعنی ابو لبابه با عایشه صحبت کرده و اسم او مروان است.
ابو لبابه مولی و خدمتکار و بنده ای مملوک بوده و از این جهت ابو لبابه صاحب عایشه بوده است.

در ترجمه ابو لبابه چنین آمده است:
الاسم : مروان أبو لبابة البصرى الوراق العقيلى مولاهم مولى عبد الرحمن بن زياد العقيلى و قيل مولى عائشة و قيل مولى هند بنت المهلب
الطبقة :  4  : طبقة تلى الوسطى من التابعين .
قال المزي في تهذيب الكمال  :
( ت س ) : مروان ، أبو لبابة الوراق ، مولى عائشة زوج النبى صلى الله عليه
___
آیا اینکه عایشه رضی الله عنه مولی داشته است یعنی زبانتان لال دوست پسر داشته است؟ خدا لعنتتان کند چون اینگونه با ناموس پیامبر صلی الله علیه وسلم برخورد می کنید.

👈 اگر صاحب به معنای دوست پسر است با مولی ها صاحب های امامانتان چکار می کنید؟ آیا اینطور معنی می کنید که امامانتان دوست پسر داشته و هم جنس باز بوده اند؟؟؟


1624 ـ ميثم ، بكسر الميم وفتح الثاء المثلثة ، التمار 👈صاحب أمير المؤمنين👉 
 اسم الکتاب : كتاب الرجال المؤلف : ابن داود الحلي    الجزء : 1  صفحة : 194
http://ar.lib.eshia.ir/27181/1/194
چون در نزد این رافضی خنیز کثیف، صاحب یعنی دوست پسر، پس علی بن ابی طالب دوست پسری داشت به نام میثم التمار.

10 -اديم - بضم الهمزة - ابن الحر الجعفي، مولاهم الحذاء، 👈صاحب ابي عبد الله (عليه السلام)👉
 نام کتاب : خلاصة الاقوال نویسنده : العلامة الحلي    جلد : 1  صفحه : 77
http://lib.eshia.ir/14022/1/77

همچنین چون صاحب در نزد این رافضی خبیث و جاهل به ربان عربی، به معنای دوست پسر است، پس امام جعفر صادق یه دوست پسر داشت که اسمش ادیم بود ؛ پس در نتیجه امام صادق شما هم جنس گرا بوده است!



1378 ـ محمد بن رزقان ، صاحب موسى بن جعفر بن الحباب ،👈 صاحب جعفر بن محمد 👉 علیه السلام لم ( جش ) كذا وجدت.
 اسم الکتاب : كتاب الرجال المؤلف : ابن داود الحلي    الجزء : 1  صفحة : 172
http://ar.lib.eshia.ir/27181/1/172
همچنین محمد بن زرقان، هم دوست پسر موسی بن جعفر بن حباب بوده و هم  دوست پسر امام جعفر صادق بوده است.

وأبي الجرير 👈صاحب الكاظم 👉 علیه السلام ومعروف بن خربوذ.
 اسم الکتاب : كتاب الرجال المؤلف : ابن داود الحلي    الجزء : 1  صفحة : 311
http://ar.lib.eshia.ir/27181/1/311

ابی جریر معروف به خربوذ نیز دوست پسر امام  کاظم بوده است!

به نسبت كلمه مولي نيز دقیقا همینطور است و تمام امامانتان مولی داشته اند
[ 4629 ] 654 - معتب، 👈مولي أبي عبد الله👉عليه السلام، مدني، اسند عنه
 نام کتاب : رجال الطوسي نویسنده : الشيخ الطوسي    جلد : 1  صفحه : 312
http://lib.eshia.ir/14027/1/312

[ 4658 ] 683 - محمد بن عقبة، 👈مولي أبي جعفر 👉عليه السلام، كوفي.
 نام کتاب : رجال الطوسي نویسنده : الشيخ الطوسي    جلد : 1  صفحه : 314

و...

یعنی خاک بر سرتان 😕🖐 کنم که برای تهمت زدن به ناموس رسول خدا صلی الله علیه وسلم  اینگونه خود را خوار و ذلیل نشان می دهید و به هر وسیله ای چنگ می زنید و چیزی جز رسوایی خودتان را در بر ندارد.


👈حالا اگر فاطمه دختر پیامبر صلی الله علیه وسلم صاحب و خادم و کنیزک داشته باشد باید چه بگوییم؟ باید بگوییم که العیاذ بالله فاطمه، همجنس گرا بوده و دوست دختر داشته است؟؟
آیا می دانید صاحب فاطمه بنت نبی بنا بر کتب خودتان کنیزی به نام فضه نوبیه بوده است.
http://fa.wikishia.net/view/%D9%81%D8%B6%D9%87_%D9%86%D9%88%D8%A8%DB%8C%D9%87

پس ای رافضی خبیث ملعون بی ناموس، با ناموس رسول خدا صلی الله علیه وسلم بازی کنی ، به این شکل رسوا خواهی شد و بنا بر تهمتی که خودت زده ای و صاحب را دوست پسر معنا کرده ای، باید پاسخگوی مطالب کتب خودتان باشی که آیا امامان شما نیز دوست پسر داشته اند. آیا هم جنس گرا بوده اند که دوست پسر داشته اند؟


***مجاهد دین***

شبهه سنگسار کردن ميمون در صحيح بخاری

نویسنده: مجاهد دین

شماره مقاله: 97

تاریخ انتشار: 95.3.27

 يكي از روایات صحیح بخاری که مورد اعتراض قرار گرفته است داستانی مربوط به عمرو بن میمون تابعی است که در آن از سنگسار کردن بوزینه ای توسط بوزینه های دیگر  که در زمان جاهلیت دیده بود خبر داده است.
روایت در بخاری چنین است:
حَدَّثَنَا ‏‏نُعَيْمُ بْنُ حَمَّادٍ ،‏ ‏حَدَّثَنَا ‏‏هُشَيْمٌ ،‏ ‏عَنْ ‏حُصَيْنٍ ‏، ‏عَنْ ‏عَمْرِو بْنِ مَيْمُونٍ ‏‏قَالَ :‏ " رَأَيْتُ فِي الْجَاهِلِيَّةِ قِرْدَةً اجْتَمَعَ عَلَيْهَا قِرَدَةٌ ، قَدْ زَنَتْ ، فَرَجَمُوهَا ، فَرَجَمْتُهَا مَعَهُمْ  (3849)
ترجمه: عمرو بن ميمون مي گوید: در زمان جاهلیت بوزینه ای را دیدم که بوزینه ها دور او جمع شده بودند او زنا کرده بود و آن را سنگ باران کردند و من نیز همراه آنها سنگ بارانش کردم.

گرچه اين روايت یک اثر معلق از زبان عمرو بن میمون تابعی است و قول رسول خدا صلی الله علیه وسلم نیست و امام بخاری این روایت را از جهت اشاره به اینکه عمرو بن میمون زمان جاهلیت را درک کرده آورده است ، اما مخالفان ایراد به این روایت گرفته اند که چگونه چنین چیزی امکان دارد؟؟
ما نیز می گوییم اینکه واقعا چنین چیزی رخ داده است و برای مخالف تعجب بر انگیز است، خب این مشکل او است، قرار نیست که هرچه را که با عقل او موافق نبود رد نماید بلکه ممکن است روزی برای او نیز چنین واقعه ای مشاهده شود و این بعید نیست.
پس اگر دقت کنید، ایراد مخالفان زیاد جنبه علمی ندارد.
بحث در اینباره را زیاد نمی کنم فقط می خواستم یه تایید و شاهدی برای این قضیه بیاورم.
وقتی به کتاب عجایب‌المخلوقات و غرایب‌الموجودات قزوینی قرن پنجم مراجعه کردم در بخش مربوط به «قردة» مطلب جالبی آورده است.

او چنین نوشته است:
مردی از صَنعاء حکایت کرده است که روزی از پای کوهی می‌گذشت و در آنجا بوزینه‌ای را دید که سر خود را بر روی سینۀ جفت مادۀ خود نهاده و به خوابی عمیق فرو رفته بود، بوزینۀ دیگری در برابر آن‌ها ظاهر شد، بوزینۀ ماده به آرامی سر جفت خود را بلند کرد و بر زمین نهاد و در برابر بوزینۀ تازه وارد قرار گرفت. این یک با آن بوزینۀ ماده همان کاری را کرد که مردی با زنی می‌کند، هنگامی که بوزینۀ نخستین از خواب بیدار شد همسر خود را در کنار ندید، بر اثر او روان شد و او را دید و چون به او نزدیک شد او را بویید و دانست که زنا کرده است، فریادی بسیار بلند کشید: بوزینگان چندی به بانگ او فراهم آمدند، آن‌ها را از آنچه گذشته بود آگاه ساخت؛ بوزینگان گودالی کندند و بوزینۀ ماده را در آن نهادند و سنگسار کردند
قزوینی، عجائب المخلوقات، ماده قردة.
همچنین دربارۀ دادگری جانوران به کتاب عجیب ولی عالمانۀ دکتر ف. مارِشال به نام برتری جانوران برانسان رجوع کنید – Ph. Marechal, La Superiorite des animaux sur l' home.

همانطور که می بینید قزوینی شبیه رخدادی که برای عمرو بن میمون رخ داده بود را در کتابش آورده است. پس واقعا چنین اتفاقی رخ داده است و برای آن در کتب دیگر نیز شواهدی وجود دارد که همانطور مشاهده می کنید از کتاب عجایب مخلوقات قزوینی قرن پنجم ، من شاهدی برای آن را ذکر نمودم.

***مجاهد دین***



آیا عمر بن خطاب ، عایشه رضی الله عنهما را بدون حجاب دیده است؟

آیا عمر بن خطاب ،  عایشه رضی الله عنهما را بدون حجاب دیده است؟
نویسنده: مجاهد دین

شماره مقاله: 96

تاریخ انتشار: 95.3.27

شبهه رافضی
:
حالا  سوال ما از اهل سنت اين است نظرشان در مورد اينكه  عايشه  بدون حجاب بوده و عمر او ديده است چه هست؟
عبد الملك بن شعيب بن الليث بن سعد حدثني أبي عن جدي حدثني عقيل بن خالد عن ابن شهاب عن يحيى بن سعيد بن العاص ان سعيد بن العاص اخبره ان عائشة زوج النبي صلى الله عليه وسلم وعثمان حدثاه ان أبا بكر استأذن على رسول الله صلى الله عليه وسلم وهو مضطجع على فراشه لابس مرط عائشة فاذن لأبي بكر وهو كذلك فقضى إليه حاجته ثم انصرف ثم استأذن عمر فاذن له وهو على تلك الحال فقضى إليه حاجته ثم انصرف قال عثمان ثم استأذنت عليه فجلس وقال لعائشة اجمعي عليك ثيابك فقضيت إليه حاجتي ثم انصرفت فقالت عائشة يا رسول الله مالي لم ارك فزعت لأبي بكر وعمر رضي الله عنهما كما فزعت لعثمان قال رسول الله صلى الله عليه وسلم ان عثمان رجل حيى وانى خشيت ان اذنت له على تلك الحال ان لا يبلغ إلى في حاجته

به راوی حدیث خبر دادند که ابوبکر آمد پیش پیامبر و پیامبردر اتاق عائشه بر روی زیر انداز خود دراز کشیده بودند(اتاق عائشه یک اتاق 1در 2 بود؛سوال: در این اتاق کوچک پنچ تا بستر بوده یا این که یک بستر پیشتر نبوده؟پس این میشه همان بستر پیامبر و عائشه)پیغمبر در اون بستر بوده و رو انداز عائشه را بر روی خود انداخته بود،در همان حال آمد به ابوبکر اجازه داد،آمد کارش رو انجام داد و رفت،بعد عمر آمد باز کارش رو انجام داد و رفت بعد عثمان آمد از پیغمبر اجازه خواست و وارد شد،در همین حال پیامبر به عائشه گفت برو لباساتو بپوش (اجمعي عليك ثيابك)= (یعنی عائشه تا به حال لباس تنش نبود)بعد از این عائشه میگه چرا فقط موقعی که عثمان اومد گفتی برم لباس بپوشم پیامبر جواب میده که عثمان ادم با حیائی هست،ترسیدم که کارش را به من نگوید
صحيح مسلم

پاسخ:

شبهه رافضی « فرَأَيْتُمَانِي كَاذِبًا آثِمًا غَادِرًا خَائِنًا»

شبهه روافض « فرَأَيْتُمَانِي كَاذِبًا آثِمًا غَادِرًا خَائِنًا»

نویسنده: مجاهد دین
شماره مقاله: 95
تاریخ انتشار: 95.3.27

رافضی می‌گوید:
در کتاب صحیح مسلم چنین آمده است:
...فقَالَ أَبُو بَكْرٍ قَالَ رَسُولُ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ مَا نُورَثُ مَا تَرَكْنَاهُ صَدَقَةٌ فرَأَيْتُمَاهُ كَاذِبًا آثِمًا غَادِرًا خَائِنًا واللَّهُ يَعْلَمُ إِنَّهُ لَصَادِقٌ بَارٌّ رَاشِدٌ تَابِعٌ لِلْحَقِّ ثُمَّ تُوُفِّيَ أَبُو بَكْرٍ وَأَنَا وَلِيُّ رَسُولِ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ وَوَلِيُّ أَبِي بَكْرٍ  فرَأَيْتُمَانِي كَاذِبًا آثِمًا غَادِرًا خَائِنًا واللَّهُ يَعْلَمُ إِنِّي لَصَادِقٌ بَارٌّ رَاشِدٌ تَابِعٌ لِلْحَقِّ...
عمر بن خطاب در ماجرای طولانی در جمعی از صحابه در مورد قضیه فدک ، خطاب به عباس عموی پیامبر و امیرمومنان علي می‌فرماید:
وقتی که ابوبکر خلیفه شد گفت که رسول خدا گفته ما ارث نمیگذاریم هرچه از ما میماند صدقه است ! پس رای و نظر شما دو نفر (علی و عباس) در مورد ابوبکر این بود که او کذاب و گناهکار و حیله گر و خائن است ! در حالیکه خدا میداند او تابع حق بود! و زمانیکه ابوبکر مرد و من خلیفه شدم باز رای و نظر شما دو نفر در مورد من این بود که من (یعنی خود عمر بن خطاب) کذاب و گناهکار و و حیله گر و خائن هستم ولی بخدا من پیروی حق بودم!

پـــــــاســـــــخ:

اینجا نیز روافض روایت را قیچی کرده اند، ما تمام روایت را ذکر می‌کنیم تا متوجه بشوید که برداشت شیعه چقدر کج و معوج است:

نصیحتی دلسوزانه برای صلاح مهدوی و هم فکرانش؛

    ♦️ چند سال پیش که وهابیان اهل غلو و افراط، احساس کردند که میدان برایشان خالی شده و تا آینده ای نزدیک بر دنیای اسلام مسلط می شوند، اهل ...