۱۳۹۱/۱۱/۰۵

پاسخ به شبهات تحریف قران در کتب اهل سنت )قسمت دوم)


پاسخ به شبهات تحریف قران در کتب اهل سنت )قسمت دوم)

نویسنده: مجاهد دین


مقدمه: مدعیان تشیع معروف به روافض اساسا قران فعلی را تحریف شده میدانند و روایات و اقوال وارد شده در این موضوع را اینقدر زیاد است  که انکار ان را برابر با انکار امامت میدانند و حتی برای اثبات تحریف قران تالیفاتی هم داشته اند از جمله فصل الخطاب فی اثبات تحریف کتاب رب الارباب شیخ طبرسی!!!
شیعیان وقتی دیدند که جوابی برای تحریف قران در اقوال و رویات وارده در کتبشان ندارند مجبور شدند تا با توسل به روایات ضعیف یا ایات نسخ شده بگویند که قران در نزد اهل سنت نیز تحریف شده است. اما اهل سنت به اجماع هر کسی را که مدعی تحریف قران باشد تکفیر میکند حال چه شیعه مذهب باشد چه سنی مذهب.

پاسخ به شبهات تحریف قران در کتب اهل سنت )قسمت اول)


پاسخ به شبهات تحریف قران در کتب اهل سنت )قسمت اول)
نویسنده: مجاهد دین

مقدمه: مدعیان تشیع معروف به روافض اساسا قران فعلی را تحریف شده میدانند و روایات و اقوال وارد شده در این موضوع را اینقدر زیاد است  که انکار ان را برابر با انکار امامت میدانند و حتی برای اثبات تحریف قران تالیفاتی هم داشته اند از جمله فصل الخطاب فی اثبات تحریف کتاب رب الارباب شیخ طبرسی!!!
شیعیان وقتی دیدند که جوابی برای تحریف قران در اقوال و رویات وارده در کتبشان ندارند مجبور شدند تا با توسل به روایات ضعیف یا ایات نسخ شده بگویند که قران در نزد اهل سنت نیز تحریف شده است. اما اهل سنت به اجماع هر کسی را که مدعی تحریف قران باشد تکفیر میکند حال چه شیعه مذهب باشد چه سنی مذهب.
مدعیان تشیع  من جمله شبهه پرداز میگوید که سیدنا علی قران را جمع کرد سپس او را قایم کرد و ظاهرا به مهدی داده است و تا زمانی مشخص دور از دسترس است و این عقیده شان شده در باره ی قران. ولی در تفسیر البیان فی تفسیر القران امده است:
وهذا الاحتمال أوهن الاحتمالات: لان حفظ القرآن يجب أن يكون عند من انزل إليهم وهم عامة البشر، أما حفظه عند الامام عليه السلام فهو نظير حفظه في اللوح المحفوظ، أو عند ملك من الملائكة، وهو معنى تافه يشبه قول القائل: إني أرسلت اليك بهدية وأنا حافظ لها عندي، أو عند بعض خاصتي. البيان في تفسير القرآن ج1/ص233
این احتمال از دور ترین احتمالات است( اینکه قران واقعی نزد مهدی باشد) برای اینکه قران باید نزد کسانی باشد که برای انها نازل شده است،(حفظ قران نزد مهدی) شبیه این است که همان در لوح محفوظ باشد یا نزد ملکی از ملائکه و کسانی که چنین ادعایی دارند حرفشان شبیه این است که «من برای تو هدیه ای گرفته ام ولی ان را نزد خودم برایت نگه میدارم.»!!!

آیا ابوبکر رضی الله عنه سباب بود؟قسمت اول


آیا ابوبکر رضی الله عنه سباب بود؟
شبهه ی شیعه:

یکی از خصایص اخلاقی انسانهای الگو ، این است که ایشان دارای خلق و خوی آرام و مهربان و دور از توهین و شتم می باشند .
این امر در عالی ترین مراتب آن در رفتار پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله وسلم تبلور یافته است تا جایی که خداوند متعال ایشان را بعنوان اسوه حسنه ( در همه امور ) برای انسانها قرار می دهد :
لَقَدْ كانَ لَكُمْ في‏ رَسُولِ اللَّهِ أُسْوَةٌ حَسَنَةٌ لِمَنْ كانَ يَرْجُوا اللَّهَ وَ الْيَوْمَ الْآخِرَ وَ ذَكَرَ اللَّهَ كَثيرا
قطعاً براى شما در [اقتدا به‏] رسول خدا سرمشقى نيكوست: براى آن كس كه به خدا و روز بازپسين اميد دارد و خدا را فراوان ياد مى‏كند. ( احزاب 21 )
این خصایص اخلاقی قطعا باید در جانشین این پیامبر رحمت نیز وجود داشته باشد تا بتوان مدعی شد که حقاً جانشین وی است و لیاقت نشستن بر مسندی را دارد که پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله وسلم صاحب آن بود .
ولی آیا چنین مطلبی برای کسانی که خود را جانشین پیامبر  معرفی کردند ( یعنی 3 خلیفه اول اهل تسنن ) نیز صادق می باشد ؟ تاریخ و حدیث که خلاف آن را نشان می دهد !
 
"  استب عقيل بن أبي طالب وأبو بكر قال وكان أبو بكر سبابا أو نشابا  "
( عقیل بن ابی طالب و ابی بکر به دشنام گویی به یکدیگر پرداختند و ابی بکر فردی بسیار دشنام گو بود )
تاريخ مدينة دمشق وذكر فضلها وتسمية من حلها من الأماثل ، ج 30 ص 110 ، اسم المؤلف:  أبي القاسم علي بن الحسن إبن هبة الله بن عبد الله الشافعي الوفاة: 571 ، دار النشر : دار الفكر - بيروت - 1995 ، تحقيق : محب الدين أبي سعيد عمر بن غرامة العمري

ایا ابوبکر رضی الله عنه سباب بود؟ قسمت دوم



ایا ابوبکر رضی الله عنه سباب بود؟ قسمت دوم

نویسنده: مجاهد دین

در پاسخ قبلی در مورد مقاله ی خنده دار رافضی که در واقع علیه خودشان بود ثابت کردیم که تهمت رافضی باطل بوده واگر قرار باشد ما هم بر طبق روش روافض عمل کنیم روایاتی را نشان انها خواهیم داد که به مراتب سباب بودن بیشتر سیدنا علی را ثابت میکند. اما منهج پاک اهل سنت و جماعت بیشک دنبال عیوب کسی نخواهند رفت و مثل منافقان در پی بد نام کردن و خدشه دار کردن چهره ی انها نیستند بلکه بر عکس عیب های انها را می پوشانند و حسنات انها را نشان میدهند و از انها به نیکی یاد میکنند و به هیچ وجه نسبت به خیر امت ( کنتم خیر امه اخرجت للناس) هیچ کینه و غل و بغضی به دل نمیگیرند.
در گفتار قبل روافض گفتند که ابوبکر سباب بود و روایتی را که در ذکر محاسن و فضایل و مناقب ابوبکر بود را نشان دادند.
البته روایت رو هم قیچی کردند و باز بی شرمانه از اوردن ادامه ی روایت خود داری کردند.

چه کسی فاطمه را غضب ناک کرد؟ علی یا ابوبکر؟

چه کسی فاطمه را غضب ناک کرد؟ علی یا ابوبکر؟


نویسنده: 
 مجاهد دین
حدیث:حَدَّثَنَا أَبُو الْوَلِيدِ حَدَّثَنَا ابْنُ عُيَيْنَةَ عَنْ عَمْرِو بْنِ دِينَارٍ عَنْ ابْنِ أَبِي مُلَيْكَةَ عَنْ الْمِسْوَرِ بْنِ مَخْرَمَةَ أَنَّ رَسُولَ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ قَالَ فَاطِمَةُ بَضْعَةٌ مِنِّي فَمَنْ أَغْضَبَهَا أَغْضَبَنِي) رسول خدا (صلّى اللَّه عليه و آله و سلّم) فرمود: فاطمه (عليهاالسلام) پاره ى تن من است، هر كس او را خشمناك كند مرا خشمناك خواهد كرد.صحيح بخارى ج 2 ص 302
شیعه با استناد به این حدیث میگوید که فاطمه از ابوبکر غضب ناک بوده پس ابوبکر خدا و پیامبرش را غضب ناک کرده و در نتیجه دشمن خدا و رسول است. در واقع متاسفانه سوء استفاده های بسیار زیادی از این روایت کرده اند و این حدیث را وسیله ای برای طعنه زدن به ابوبکر رضی الله عنه قرار داده اند. چنین برداشتی مسلما کاملا اشتباه میباشد.
ما اینجا جواب این تهمت هایشان را به دو شکل خواهیم داد.

آیا شمر بن ذی الجوشن از راویان حدیث و از بهترین مسلمانان همه ی تاریخ است؟

آیا شمر بن ذی الجوشن از راویان حدیث و از بهترین مسلمانان همه ی تاریخ است؟

نویسنده:  مجاهد دين

قبل از هر چیز باید بگویم که کل جولان شیعه بر روی روایتی است که اسمی از شمر در آن نیست و روایت هم ضعیف میباشد!!!
شبهه ی شیعه: علمای اهل سنت مثل بخاری و مسلم و احمد و دیگران حدیثی از رسول خدا (صلّی الله علیه وآله) نقل کرده اند به این مضمون:بهترین شما مردم قرن من هستند، سپس کسانی که پس از آنان می آیند، سپس کسانی که پس از آنان می آیند. علمای اهل سنت اهل قرن رسول را صحابه، گروه بعدی را تابعین و گروه بعدی را تابعان تابعین دانسته اند.
الحديث: " خيركم قرني ، ثم الذين يلونهم ، ثم الذين يلونهم " يعني الصحابة والتابعين وأتباعهم . تاج العروس، الزبيدي، ج 18 ص 444. اهل سنت بر اساس این حدیث بر برتر بودن صحابه نسبت به جمیع مسلمین در طول قرون استدلال کرده اند. اما ادامه ی حدیث از برتری تابعین نسبت به جمیع مسلمین به جز صحابه خبر می دهد. (توجه کنید که ما شیعیان معنای دیگری برای این حدیث داریم و در اینجا صرفا با نگاه اهل سنت به مساله می نگریم).
پاسخ

اصحاب و قران

اصحاب و قران
خداوند مي فرمايد
﴿كُنْتُمْ خَيْرَ أُمَّةٍ أُخْرِجَتْ لِلنَّاسِ تَأْمُرُونَ.... ﴾. [آل عمران:110].
(شما بهترين امتي هستيد که بنفع انسانها آفريده شده ايد).
همه ميدانند مخاطب هاي اوليه ي اين آيه اصحاب پيامبر بودند سبب نزولش نيز همانان بودند.
در جايي ديگر خداوند مي فرمايد
﴿وَكَذَلِكَ جَعَلْنَاكُمْ أُمَّةً وَسَطاً لِتَكُونُوا شُهَدَاءَ عَلَى النَّاسِ وَيَكُونَ الرَّسُولُ عَلَيْكُمْ شَهِيدًا﴾. [بقره: 143].
(و شما را امتي ميانه رو قرار داديم تا گواهي باشيد بر انسانها و پيامبر اسلام -صلي الله عليه وسلم- گواهي باشد برشما).
در اين آيه نيز اولين مخاطب هايش اصحاب پيامبر صلي الله عليه و سلم است و در زمان آنان نازل شده است
خداوند اصحاب محمد صلي الله عليه و سلم را بخشيده است
﴿لَقَدْ تَابَ اللَّهُ عَلَى النَّبِيِّ وَالْمُهَاجِرِينَ وَالْأَنصَارِ الَّذِينَ اتَّبَعُوهُ فِي سَاعَةِ الْعُسْرَةِ مِنْ بَعْدِ مَا كَادَ يَزِيغُ قُلُوبُ فَرِيقٍ مِنْهُمْ ثُمَّ تَابَ عَلَيْهِمْ إِنَّهُ بِهِمْ رَءُوفٌ رَحِيمٌ﴾. [توبه: 117].
(خداوند توبه پيامبر، مهاجرين و انصار را پذيرفت. آنها که در روزگار سختي از پيامبر پيروي کردند، بعد از آنکه دسته اي از آنها اندکي مانده بود که منحرف شود، باز هم خداوند توبهءآنها را پذيرفت، زيرا که او بسيار رؤوف و مهربان است).
آيا مهاجرين و انصار 3 نفر بودند؟

آموزش مقاله نویسی از زبان یک آخوند


 آموزش مقاله نویسی از زبان یک آخوند
سلام دوستان عزیز. امروز قصد دارم نحوه ی تهیه ی یک مقاله ی زیبا و ولایت پسندانه به شما یاد بدهم که اگر مراحل آن را به درستی طی کنید بازدید کنندگان مقاله ی شما بسیار زیاد خواهند شد و مطمئنا سر و صدای زیادی نیز به پا خواهد کرد. یه مقاله که ظاهرا مو لای درزش نخواهد رفت و مذهب حقه ی ما را ثابت خواهد کرد.
قبل از هر چیز مواد مورد نیاز برای یک مقاله
یک عدد برادر بسیجی ، اینترنت، چسپ دوقلو به مقدار لازم، قیچی دو عدد و پرانتز باز و بسته.
 ادویه جات: تلبیس، سفسطه، نیرنگ، تحریف و همچنین مقاله یتان را با چاشنی مغلطه بلغور نمایید.
در طی مقاله نویسی دقت کنید که شرم و حیا را کاملا کنار بگذارید. اهمیتی به انچه که مینویسید ندهید. از دروغ بسیار استفاده کنید.حتی اگه شده عمدا به آنها تهمت بزنید برای اینکه ما پیرو خط امام خیمنی راحل هستیم و اینها سفارشات وی میباشد. مثلا در کتاب گرانسنگش مکاسب المحرمه جلد 1 ص251 درباره ی این عوام میفرمایند: «غيرنا ليسوا بإخواننا وإن كانوا مسلمين ... فلا شبهة في عدم احترامهم بل هو من ضروري المذهب كما قال المحققون ، بل الناظر في الأخبار الكثيرة في الأبواب المتفرقة لا يرتاب في جواز هتكهم والوقيعة فيهم ، بل الأئمة المعصومون ، أكثروا في الطعن واللعن عليهم وذكر مساوئهم» یعنی: غیر از ما شیعیان برادران ما نیستند هرجند از مسلمانان باشند... پس شک و شبهه ای نیست در عدم احترام گذاشتن به آنها بلکه از ضروریات مذهبمان میباشد جنانکه محققان گفته اند، بلکه وقتی در اخبار زیاد در ابواب مختلف نگاه میکنی متوجه میشوی که مانعی نمیماند در جواز هتک و ابرو بردنشان و اسیب رساندن و بد گوئی کردن نسبت به انان.
پس ما باید پسرو خط امام و آرمان ها و اندیشه های امام باشیم و انچه را که از ما خواسته است انجام بدهیم
 همچنین دقت کنید که گنج ما شیعیان روایات موضوع و ضعیف است. سعی کنید کمتر به قران استناد کنید یا اصلا به ان استناد نکنید چون ما را به خیر او امیدی نیست پس برای خود شر نیز درست نکنید. همچنین نکته ای که دارای اهمیت فراوان میباشد؛ این است که از روایات یا قضایای تاریخی برداشت عکس بکنید. همیشه نصف خالی لیوان را در نظر بگیرید.
حال میریم سراغ تهیه ی مقاله:

نصیحتی دلسوزانه برای صلاح مهدوی و هم فکرانش؛

    ♦️ چند سال پیش که وهابیان اهل غلو و افراط، احساس کردند که میدان برایشان خالی شده و تا آینده ای نزدیک بر دنیای اسلام مسلط می شوند، اهل ...