پاسخ
به شبهات روافض الانجاس به ناموس رسول خدا صلی الله علیه وسلم
نويسنده:
مجاهد دین
شماره مقاله: 103
تاریخ انتشار: 95.4.4
شبهه
رافضی:
👇👇👇👇
7708 حدثنا أبو العباس محمد بن
يعقوب أنبأ العباس بن الوليد بن مزيد البيروتي حدثني أبي ثنا الأوزاعي أخبرني يحيى
بن أبي كثير عن محمد بن إبراهيم عن قيس الغفاري عن أبيه قال أتانا رسول الله صلى الله
عليه وسلم ونحن في الصفة بعد المغرب فقال يا فلان انطلق مع فلان ويا فلان انطلق مع
فلان حتى بقيت في خمسة أنا خامسهم فقال قوموا معي ففعلنا فدخلنا على عائشة رضي الله
عنها وذلك قبل أن ينزل الحجاب فقال يا عائشة أطعمينا 👈فقربت حشيشة 👉ثم قال يا عائشة أطعمينا فقربت
حيسا مثل القطاة ثم قال يا عائشة إسقينا فجاءت بعس
تحویل
بگیرید
عایشه
حشیشی هم بوده ما نمی دونستیم؟
ظاهرا
توزیع کننده حشیش هم بودن
حشیش
فروش بوده یعنی؟
👆👆👆👆👆👆
برگرفته
از کانال ملحدین ابن سلولی به نام 14 ماه
پاسخ
دندان شکن به رافضی ابن سلولی:
روافض
طبق این روایت چنین برداشت کرده اند که مثلا هرکی سبیل داشت باباشونه و هرچی گرد بود
گردو است.
اما
ای روافض ملحد، تا ما اینجا باشیم شماها را نیز رسوا می کنیم
رافضی
جاهل فکر کرده است هرجا کلمه حشیش آمد یعنی همان حشیشی که خودشون پای منقل می کشند.😁
جالبه
وقتی حشیشی بودن مجلسی را برایشون ثابت کردیم، گفتند منظور از این حشیش، توتون است
و توتون یعنی همان که در سیگار می ریزند و چنین توضیح دادند که اینکه مجلسی حشیش کشیده،
آمدند و کلمه حشیش را به سیگار و توتون معنا کردند!!
خب
مشکلی ندارد ما این طرز استدلال را از این حشیشی ها قبول می کنیم ، اما چرا این حشیشی
ها هر سیبیلویی را که دیدند فکر می کنند باباشونه و هرجا کلمه حشیش آمد فکر می کنند
همان است که پای منقل می کشند؟؟؟
چرا
برای خنزیز نجسی به نام مجلسی این را می پسندند و برای او توجیه و تاویل می آورند اما
برای ناموس رسول خدا صلی الله علیه وسلم حتی از کوچکترین و کمترین وسیله ای نیز دریغ
نمی کنند؟ چرا هر چیزی که کوچکترین طعنه ای نیز در ان استشمام شود برای طعنه زدن به
همسران رسول خدا استفاده می کنند بدون اینکه کمی تعقل کنند و به آنچه می گویند کمی
فکر کنند؟ آیا فکر نمی کنند که این مطالبی که می نویسند تنها اثبات کفر والحاد و بی
سوادی آنها می باشد و بس؟
جواب
مشخص است چون این ملحد ها هدفشون خود رسول خداست و می خواهند با طعنه به ناموس رسول
خدا و همسر ایشان، خود رسول خدا را متهم سازند.
و ما
ملحد بودن روافض را به کرات در همین کانال ثابت کردیم.
اما
برگردیم به کلمه حشیشی که در روایت آمده است:
در
بدائع الصنائع (دار الكتب العلمية-الطبعة الثانية-1406هـ-1986م) ج1 ص18 چنین آمده است
: وَيُكْرَهُ الاسْتِنْجَاءُ
بِخِرْقَةِ الدِّيبَاجِ وَمَطْعُومِ الآدَمِيِّ مِنْ الْحِنْطَةِ وَالشَّعِيرِ لِمَا
فِيهِ مِنْ إفْسَادِ الْمَالِ مِنْ غَيْرِ ضَرُورَةٍ، وَكَذَا بعَلَفِ الْبَهَائِمِ، وَهُوَ
الْحَشِيشُ؛ لأَنَّهُ
تَنْجِيسٌ لِلطَّاهِرِ مِنْ غَيْرِ ضَرُورَةٍ.
ترجمه: استنجاء کردن با کهنه پارچه و غذای آدمی مثل گندم
و جو کراهت دارد به خاطر افساد در مال ؛ در غیر ضرورت. و همچنین با علف حیوانات که
به آن حشیش گفته می شود برای اینکه این کار نجس کردن چیز پاک است در غیر ضرورت.
همانطور
که می بینیم به علف حیوانات حشیش گفته می شود. آیا حشیشی که شما حشیشی ها مثقال آن
را صد ها هزار می خرید معقوله که حیوانات آن را که در هر وعده ده ها کیلو می خورند،
بخورند؟؟ مشخص است که خیر. پس این حشیش آن حشیش نیست. و هر سیبیلویی بایای رافضی نیست.
همچنین
در سبل السلام چنین آمده است:
وَاتَّفَقَ
الْعُلَمَاءُ عَلَى تَحْرِيمِ قَطْعِ أَشْجَارِهَا الَّتِي لَمْ يُنْبِتْهَا الْآدَمِيُّونَ
فِي الْعَادَةِ وَعَلَى تَحْرِيمِ قَطْعِ خَلَاهَا وَهُوَ الرَّطْبُ مِنْ الْكَلَأِ
فإِذَا
يَبِسَ فَهُوَ الْحَشِيشُ
سبل
السلام 3/464
ترجمه:
علما اتفاق دارند بر تحریم قطع کردن درختانی که آدمیان آنها را نکاشته اند و تحریم
قطع کردن و بریدن شاخه های تر و تازه آن و هرگاه خشک شود به آن حشیش می گویند.
👈دقت کنید که کاربرد حشیش در
زبان عرب چگونه است.
چطور
رافضی حشیشی برای توجیه کردن حشیش کشی خود و علمایشان خود را به جهل نسبت به زبان عربی
می زند؟
طبق
آنچه نقل کردم به شاخه و برگ های خشک شده درختان حشیش می گویند و اصلا در کل حشیش یعنی
چیز خشک.
📌پس رافضی 👹دیدی باز رسوا شدی؟؟ 😁 دیدی تنها بی آبروی خودت
باقی ماند؟؟ 🙈 دیدی همگان فهمیدند که شماها ابن المتعه و ابن سلولی
هستید و هدفتون تنها توهین به رسول خدا و همسران ایشان است؟؟
✔️ در ضمن کلمه حشیش کاربرد دیگری که داشته این بوده که به گیاهی
اطلاق می شد که برای خوش بو کردن فضای خانه از آن استفاده می کردند.
اما
اوج رسوایی این حشیشی ها وقتی مشخص می شود که
به کتب خودشان مراجعه می کنیم😊
در
من لا یحضره الفقه از کتب اربعه شیعه روایتی چنین آمده است:
وَ
سَأَلْتُهُ عَنِ اَلْحِنْطَةِ وَ اَلشَّعِيرِ أَشْتَرِي زَرْعَهُ قَبْلَ أَنْ يُسَنْبِلَ
وَ هوَ حَشِيشٌ قالَ لاَ إِلاَّ أَنْ يَشْتَرِيَهُ لِقَصِيلٍ يَعْلِفُهُ
اَلدَّوَابَّ ثُمَّ يَتْرُكَهُ إِنْ شَاءَ حَتَّى يُسَنْبِلَ
من
لا يحضره الفقيه / جلد 3 / كِتَابُ الْمَعِيشَة / بَابُ بَيْعِ الْكَلَإِ وَ الزَّرْعِ
وَ الْأَشْجَارِ وَ الْأَرَضِينَ وَ الْقُنِيِّ وَ الشِّرْبِ وَ الْعَقَار
و
الكافي / جلد 5 / كِتَابُ الْمَعِيشَة / بَابُ بَيْعِ الزَّرْعِ الْأَخْضَرِ وَ
الْقَصِيلِ وَ أَشْبَاهِه
ترجمه:
أبو بصير يحيى بن قاسم گويد: از امام صادق عليه السّلام سؤال كردم: كشت گندم يا جو
را مىتوانم پيش از آنكه خوشه بندد و هنوز حشیش و خشک است خريدارى كنم؟ فرمود:
نه، مگر اينكه براى چرانيدن احشام خريدارى كنند آنگاه رها كنند تا خوشه بندد.
دقت
کنید طبق روایت کتب شیعه نیز کاربرد حشیش آنگونه که این رافضی نادان می گوید، برای
حشیشی که این روافض پای منقل می کشند نیست! بلکه گیاه اگر خشک شود اصطلاحا به آن حشیش
می گویند.
باز
هم دقت کنید و ببینید که در روایت شیعه به خشک شده زمین گندم و جو حشیش می گویند. آیا
این حشیش همان حشیشی است که این رافضی پای منقل می کشد😂
رافضی
بی سواد؛ آخه تا چقدر من رسوات کنم. زشته عیبه می فهمن😐
همچنین
آخرین جواب که مشتی دندان شکن باشد برای این رافضی👹، روایت زیر باشد
که در آن اثبات می کند که حشیش، آنگاه که خوراکی می شود به آن «قاوت» می گویند و غذایی
بوده که در آن زمان طبخ می شده و به عنوان غذا استفاده کرده اند
وروى
ابن أبي شيبة عن أم بشر- رضي الله تعالى عنهما- أن رسول الله صلى الله عليه وسلم دخل
عليها، وهي تطبخ حشيشا، الحديث.
ترجمه:
ابن ابی شیبه از ام بشر رضی الله عنهما روایت کرده که رسول خدا صلی الله علیه وسلم
بر او وارد شد و او قاوت درست می کرد.
نام کتاب : سبل الهدي
والرشاد في سيره خير العباد نویسنده : الصالحي الشامي جلد : 9
صفحه : 374
http://lib.eshia.ir/44818/9/374
و
روایت رافضی که به آن استناد کرده نیز در هیمن موضوع است که اهل صفه که افراد فقیری
بودند را رسول خدا در بین افرادی تقسیم کرد و تعدادی از آنها را نیز به خانه خود برد
تا غذایی به آنها بدهند
اما
روایت چنین است:
عن
یعیش بن طحفة ، أنه قال : کان أبی من أهل الصفة ، قال : فأمر بهم النبی صلى الله علیه
وسلم ، فجعل الرجل یذهب بالرجل ، والرجل بالرجلین ، حتى بقیت خامس خمسة ، فقال لنا
رسول الله صلى الله علیه وسلم : « انطلقوا » ، فانطلقنا معه إلى منزل عائشة ، فقال
: « یا عائشة أطعمینا » ، فجاءت بحشیشة ، فأکلنا ، ثم جاءت
بحیسة مثل القطاة ، فأکلنا ، ثم قال : « یا
عائشة اسقینا » ، فجاءت بعس ، فشربنا ، ثم قال : « یا عائشة اسقینا » ، فجاءت بقدح
صغیر من لبن ، فشربنا ، ثم قال : « إن شئتم بتم ، وإن شئتم انطلقتم إلى المسجد » ،
فقلنا : لا ، بل ننطلق إلى المسجد ، فبینا أنا نائم فی المسجد على بطنی إذا برجل یحرکنی
برجله ، فقال : « هذه ضجعة یبغضها الله »
ترجمه
: یعیش بن طخفه رضی الله عنه می فرمایند : پدرم از اهل صفه بودند پیامبر صلی الله علیه
و آله وسلم به صحابه دستور دادند (تا اهل صفه را برای غذا با خود به خانه هایشان ببرند)
(صحابه ) شروع نمودند (به بردن اصحاب صفه) یک نفری یکی و دیگری دو تا با خود بردند
تا اینکه پنج نفر دیگر باقی ماندند رسول الله صلی الله علیه و آله وسلم به ما گفتند:بروید
و ما بهمرا ایشان به منزل عایشه رفتیم. رسول الله صلی الله علیه و آله وسلم فرمودند: ای عایشه
برای ما غذا بیاور. عایشه رضی الله عنها قاوت «حشیش» آورد و ما خوردیم سپس
حلوی به اندازه یک کبوتر آورد و ما خوردیم سپس رسول الله صلی الله علیه و آله وسلم
فرمودند: ای عایشه برای ما ما نوشیدنی بیاور . عایشه کاسه بزرگی نوشیدنی آوردند و ما
نوشیدیم سپس دوباره رسول الله صلی الله علیه و آله وسلم)فرمودند: ای عایشه برای ما
نوشیدنی بیاور. عایشه ظرف کوچکی شیر آوردند و ما نوشیدیم سپس رسول الله صلی الله علیه
و آله وسلم؛ خطاب به ما گفت اگر می خواهید شب همین جا بخوابید و شب بگذرانید و اگر
هم می خواهید برای خواب به مسجد بروید ما گفتیم نه، به مسجد می رویم، ما به مسجد رفتیم
و در حالی که من در مسجد بر شکمم خوابیده بودم ناگهان دیدم کسی مرا با پایش حرکت می
دهد چون بیدار شدم به من گفت: این نوع دارز کشیدن و خوابیدن را الله ناپسند می دارد.
پس
ثابت کردیم که رافضی 👹 ملحد ما
، جاهل به زبان عربی است و فکر کرده هرجا کلمه حشیش آمد یعنی همان حشیشی که پای منقل
می کشد و هر سیبیلویی را که دید فکر کند پدرش است
اما
ما اینجا هستیم که با جواب های دندان شکن آنها را رسوا کرده و علاوه بر رسوا سازی آنها،
ثابت کنیم که آنها ملحد نیز هستند چون به رسول خدا صلی الله علیه وسلم و همسرانش توهین
و افترا می کنند و خودشان ثابت می کنند که از فرزندان ناخلف عبد الله ابن ابی سلول
هستند.
با
تشکر: مجاهد دین
هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر