تناقض و اختلافات
شدید در مذهب شیعه «قسمت سوم»
نویسنده:
مجاهد دین
شماره
مقاله:89
تاریخ انتشار: 95.3.5
متن
شبهه:
امروزه
وهابیون وجب به وجب کتابهای شیعه را در آرزوی پیدا کردن ایرادی تفحص 🔍📖میکنند
و نایافته
های خودرا در
📢 بوق و 🎺کرنا میکنند,که بیایید که
یافتیم.
⛔️ما اینجاییم که با دلیل وبرهان📚 بگوییم:
❌خیرنیافتید,توهمی بیش نبود❌
👆👆👆👆👆👆👆👆
برگرفته
از توهمات یک رافضی
👆👆👆👆👆👆👆👆
پاسخگو:
مجاهد دین
من
قبلا نیز ⛔️⛔️هشدار ⛔️⛔️ داده بودم که این توهمات و تراوشات ذهن بیمار خود
را مجدد تکرار ننماید چراکه تنها باعث می شود که از بطن کتب خود شیعیان، رسوایی ها
و اعترافات تلخی را بیرون بکشم که بطلان ادعای توهم زده را ثابت می نماید. اما امروز
با ما همراه باشید با یک سری دیگر از اعترافات و تناقضات موجود درکتب و اقوال علمای
شیعه.
به
دو مقاله پیشین نیز مراجعه کنید
http://islamsj.blogspot.com/2016/05/blog-post_34.html
تناقض و ایراد در مذهب شیعه ، در بین
آنها بسیار شدید و حاد می باشد و اقوال علمای خودشان گواه به آن می باشد
👈• عبد الهادي فضلي ميگويد: « الظاهر ان القدماء كانوا
مختلفين في المسائل الأصولية أيضاً فربما كان شيء عند بعضهم فاسداً أو كفراً ، غلواً
أو تفويضاً ، أو جبراً أو تشبيهاً ، أو غير ذلك وكان عند أخر مما يجب اعتقاده ، أو
لا هذا ولا ذاك».
⭕️ترجمه: ظاهرا
علمای گذشته در مسايل عقيدتي نيز با هم اختلاف داشته اند، چه بسا مسأله اي نزد بعضي
از آنها فاسد و يا كفر يا افراط و يا بي نظمي و آشفتگي، يا جبر، يا تشبيه و يا غیره
باشد و همين نزد بعضي ديگر اعتقاد به آن واجب بوده است و یا نه اين و نه آن بوده است
أصول علم الرجال / عبد الهادي فضلي
ص 108 ] [ بحوث في مباني علم الرجال / محمد سند ص 314 ] [ الفوائد الرجالية » نوشته
وحيد البهبهاني / فائده ي دوم ] [عدة الرجال / محسن اعرجي كاظمي ص 155] [ رجال الخاقاني
/ شيخ علي خاقاني ص 147 ] [ كليات في علم الرجال / جعفر سبحاني ص 430 ]
🔴• محمد جواد مغنيه ميگويد: « أحدث المتأخرون قواعد
فقهية جديدة ، وعدلوا كثيراً من القواعد القديمة فنفوا أحكاماً أثبتها المتقدمون ،
وأثبتوا أحكاماً لم يعرفها أحد مما سبقهم، قلموا، وطعموا جميع أبواب الفقه من العبادات
والمعاملات».
⭕️ترجمه: متأخرين
قواعد فقهي جديدي را به وجود آورده اند و بسياري از قواعد قديمي را تعديل كردهاند،
پس احكامي را نفي كردهاند كه گذشته گان آن را اثبات كرده بودند، و احكامي را اثبات
كردهاند كه گذشتگان هرگز آن را نديده بودند
◀️ همانطور که مشاهده
می کنید، دین تشیع پیوسته در حال تغییر و مخالفت با گذشته خود بوده و این تغییرات و اختلافات حتی باعث کشته شدن شیعیان
در بین خودشان نیز شده است و همدیگر را به قتل می رساندند:
🔴 خوانساري از حر
عاملي براي ما نقل ميكند كه نوه او زين الدين محمد بن حسن عاملي از منهج عقلاني شهيد
ثاني و منهج علامه و شهيد اول راضي نبوده است، و اينك متن سخن او: « اكثر المتأخرون
التأليف وفي مؤلفاتهم سقطات كثيرة ، عفا الله عنا وعنهم، وقد أدى ذلك إلى قتل جماعة
منهم».
ترجمه:
«متأخرين تأليفات زيادي را به ميان آورده اند و در نوشته هاي آنها اشتباهات فراواني
ديده ميشود (خداوند ما و آنها را عفو نمايد ) و اين اختلافات منجر به قتل بعضي از
آنها شده است».
لؤلؤة
البحرين / يوسف بحراني ص81
😐 بسیار مشتاق هستیم
این قتل های زیر زمینی و ترور های مخفیانه شیعه را بیشتر بدانیم که چه کسانی را کشتند
و ما خبر نداشتیم!!! البته می توان به طور سریع به آیت الله برقعی شیعه هدایت یافته
اشاره کرد که قصد ترور و کشتنش را داشتند اما موفق نشدند.
✔️ حتی اختلاف
آنها در حدی است که پروژه ولایت فقیه را کلا غیر شرعی می دانند :
🔴• محمد حسين فضل الله ميگويد: « ان صاحب الجواهر
كان يناقش من قبله ومن في عصره فالآخرون من حقهم ذلك ، وكم خالف الخميني صاحب الجواهر
ومشهور العلماء في كثير من الفتاوى ولا سيما في ولاية الفقيه لان مشهور علماء الشيعة
على عدم الفتوى بولاية الفقيه ومع ذلك خالفهم».
⭕️ترجمه: صاحب
جواهر با گذشتگان خود و همچنين معاصرين خويش مخالفت مي كرد، پس ديگران نيز اين حق را
دارند و چه بسيار فراوان خميني با صاحب الجواهر و قول مشهور علما در بسياري از فتاوي
به خصوص در ولايت فقيه مخالفت كرده است؛ زيرا فتواي مشهور علمای شيعه اين است كه ولايت
فقيه موجود نباشد و با اين حال هم آنها مخالفت نمودهاند
المنهج
الاستدلالي عند آية الله سيد محمد حسين فضل الله / ص 37
🖊 با اینکه شیعه در
ظاهر یک مذهب است اما هیچ گاه بر یک مساله واحد نمی توانند اجماع کنند و هیچ گاه آنها
را متحد نمی یابی و همواره در ریز و درشت مسائل با هم اختلاف دارند برای مثال «خوئی»
که از علمای متأخر است بر کتاب «العروة الوثقی
» کاظم یزدی تعلیق می زند و در 2042 مساله!!! با او مخالف می کند.
تعليقي
بر« العروة الوثقى » از فتاواى سيد خوئي/ چاپ سوم
😐 اگر به تعليقات
سيستاني بر مسايل منتخب استاد خويش «خوئي » مراجعه كنيم، ميبينيم كه در 794 مسأله
با او مخالفت كرده است. تعليقي بر « المسائل المنتخبة» نوشته ي امام خوئي - فتاوى آية
الله السيد علي حسيني سيستاني/ دار المؤرخ العربي بيروت – لبنان
👈 اما در کمال تعجب
رافضی 👹توهم زده
را می بینیم که می گوید هیچ ایرادی در کتب شیعه یافت نمی شود!!! اگر ما بخواهیم تمام
2042 مورد ایرادی که خوئی به کاظم یزدی گرفته است را در اینجا ذکر کنیم که یک سال طول
می کشد!! آیا باز ادعای عدم وجود ایراد در کتبشان را می کند؟؟؟🤔
حتی
می بینیم که بعضی از بزرگان و علمای شیعه از
جمله کاشف الغطاء و محمد حسین فضل الله که افسانه و خرافات شکستن پهلوی فاطمه را رد می کنند ! ولی تعجب می کنم که چطور این رافضی
توهم زده اینطور وانمود می کند که کتابهایشان
خالی از ایراد است و انگار تمام آنها شبیه یک صفحه از قرآن هستند که بدون نقض و تضاد
با هم می باشند!!
عجیب
است اگر شیخ صدوق آرای شاذ و عجیب و غریب و مخالف تشیع می دهد اما اینها شامل ایراد
هایی که رافضی آن را مد نظر دارد نمی شود!!!
🔴• سيد جعفر مرتضي عاملي ميگويد: « وهناك امور كثيرة
تفرد بها الشيخ الصدوق لم يقبلها منه علماؤنا وفقهاؤنا».
⭕️ترجمه: مسائل
زيادي وجود دارد كه منحصر به شيخ صدوق ميباشد و هيچ يك از علما و فقهاي ما آن را نپذيرفته
اند
مرجعية
المرحلة وغبار التغيير / شيخ جعفر شاخوري ص 170
همچنین
تعجب می کنم از این رافضی👺 که
شیخ جعفر شاخوری را رد می نماید و می گوید او را قبول نداریم در حالی که ایشان
از شاگردان برتر و ارشد مرجع تقلید معاصر شیعیان
در لبنان یعنی آية الله محمد حسين فضل الله
می باشد!!!
اما
برای شما در ادامه روشن می کنم که چرا این رافضی شیخ جعفر شاخوری را بی اعتبار کرده
است.
در
جر و بحث ها و مباحثاتی که میان دو تن از عالمان مذهب شیعه رخ داده است می توان به این قضیه پی ببریم:
آنچه
که شهرت یافته و اهل علم و اخبار بر آن اگاهی دارند ، هجوم و طعنه و حمله به محمد حسين
فضل الله، مرجع شيعه معاصر در لبنان، توسط آية الله سيد مرتضي عاملي و شاگردانش ميباشد.
شاخوري از شاگردان فضل الله اسباب اين حمله را براي ما ذكر كرده و می گوید:
🔴ان من أسباب هذه
الحملة تعود إلى دعوته إلى محاكاة التاريخ والتحقق من حوادثه بشكل علمي ، وانه دعا
كبار العلماء على مستوى العالم الإسلامي لدراسة الحوادث التاريخية وأسباب الخلاف ومعالجتها
بشكل موضوعي وعلمي من خلال القران الكريم - ومن الأمور التي أنكرها والتي زادت من حدة
الهجوم عليه هي مناقشته ورده لكثير من الروايات التاريخية التي تتكلم عن👈 الهجوم على بيت
فاطمة رضي الله عنها وحادثة كسر ضلعها... 👉
⭕️از جمله
اسباب اين حمله، دعوت ايشان (فضل الله) به نقل و تحقيق تاريخ به گونه اي علمي بر مي
گردد، اينكه او دانشمندان بزرگ را در سطح جهان اسلام براي تحقيق حوادث تاريخي و عوامل
اختلاف و حل آنها به گونه اي موضوعي و علمي در كنار قرآن كريم دعوت كرد، و از جمله
اموري كه فضل الله را انكار كرد و باعث ازدياد شدت هجوم عليه وي شد، همان مناقشه ي
وي و رد كردن بسياري از روايات تاريخي اي بود كه از هجوم عليه خانه فاطمه ل و واقعه
شكستن پهلوان آن بزرگوار بحث ميكند.
حملاتي
به صورت چاپ و كتاب و مجلات از طرف نويسندگاني معلوم و مستعار ضد، مرجعيت وي صورت گرفت
مرجعية
المرحلة وغبار التغير / جعفر شاخوري ص 24 - 428
و
ميان آن دو جنگ و ستيز و برخورد لفظي با كتابهايي
كه راجع به فضل الله نوشته شده بود واقع شد. از جمله:
كتاب
« مأساة الزهراء »، كتاب « خلفيات كتاب مأساة
الزهراء »، « الانبياء فوق الشبهات تعرية » كتاب « مراجعات في عصمة الانبياء »، «حوار
مع فضل الله حول الزهراء» .
و ديگر كتابهايي كه ضمنا راجع به اين
قضيه نوشته شدهاند از امثال: « عصمة المعصوم، وابهى المداد في شرح مؤتمر علماء بغداد».
و در مقابل نيز شاگردان فضل الله و
علمای مذاهب شيعه، تعدادي كتاب را در دفاع از فضل الله و طعن به ديگران نوشتند، از
جمله:
«مرجعية المرحلة وغبار التغيير، مراجعات في عصمة الأنبياء، خلفيات ضلت
السبيل، حركية العقل الاجتهادي لدى فقهاء الشيعة الإمامية، كتاب مأساة كتاب المأساة،
خلفيات كتاب مأساة الزهراء، هوامش نقدية دراسة في كتاب مأساة الزهراء » و بسياري از
كتابهاي ديگري كه تا به امروز نيز نوشته ميشود، زيرا جنگ ميان آنها بسيار سخت است.
و
موارد و عكس العملهايي كه تفسيق و تكفير آميز و افتراء و خروج از اسلام و ظاهر دروغ
از جانب طرفين به اندازه اي است كه قابل تصور نيست
👈 و اگر طرفين شروع
به نوشتن فهرست وار آن نمايند، نميتوانند آن را به نمايش بگذارند، از آنجا كه جعفر
شاخوري در كتاب خود به نام « مرجعيه المرحلة و غبار التغيير » ميگويد:
سيد
مرتضي عاملي (94) مورد از تحريف به لحاظ معنوي و لفظي و (39) مورد دروغ را در فهرستهايي
طولاني براي من نوشت، اما من نميتوانم تعداد دروغهاي او را به نگارش در آورم، زيرا
اين وقت كشي در چيزي است كه گمان نميكنم قابل خواندن را داشته باشد.
سپس
شاخوري نسبت به عاملي نقدي تمسخر آميز را مي نويسد و در آن ميگويد:
🔴 انني كنت سابقاً
اعيش خلف كتب سماحة السيد ولكنني الان اعيش خلف ركام من اكاذيبكم التي لا نهاية لها
وسوف نقف جميعاً امام الله الذي لا ينفع معه بضاعة الكذب
⭕️من قبلا
در پناه كتابهاي شيخ زندگي مي كردم ولي الان در پناه بسياري از دروغهاي آن زندگي را
به سر مي برم، آن دروغهايي كه هرگز تمام شدني نيستند و در آينده، همه ي ما در پيشگاه
خداوند خواهيم ايستاد و هيچ دروغي كوچكترين نفعي را به انسان نمي رساند.
😐وقتی دو عالم و مرجع
تقلید!! در حین بحث علمی با هم،این همه افترا و دروغ به هم می بافند که اصلا در شمار
نمی آید ، پس چه انتظاری داری که به اهل سنت دروغ و افترا نبندند؟؟؟ تا جای که شاخوری
درباره مرتصی عاملی می گوید:
🔴عرض السيد مرتضى
العاملي في كتابه جدولاً طويلاً من (190) مفردة تكفل هو بصياغتها خلافاً لنصوصها الاصلية
من اقوال السيد محمد حسين فضل الله، وقد درست هذه الـ (190 ) مفردة فوجدت ان (8) مفردات
فقط هي التي يلتزم بها سماحة السيد ، وثلاثة مفردات نقلها بدقة ، اما بقية المفردات
وهي (179) فهي بين عبارات مقطعة الاوصال ، وبين عبارات محرفة وعليه فتكون نسبة الدقة
في النقل (3 / 190) أي ما يعادل (1,6 %) .
ونسبة
الصدق النسبي (11/190) أي ما يعادل (6%)
⭕️ترجمه: سيد
مرتضي عاملي در كتاب خود (190) مسأله را ذكر كرده است كه متن آن مخالف متن اصلي اقوال
سيد محمد حسين فضل الله است و من آن (190) موضوع را ذكر كردهام كه در ميان آنها تنها
(8) موضوع شان جناب سيد به آن معتقد بوده و (3) موردشان را به دقت نقل كردم و اما موارد
ديگر يعني (179) مورد ديگر شامل عبارتهايي
مقطوع و تحريف شده ميباشد، پس نسبت دقت ايشان در نقل مطلب (3 / 190) يعني معادل 1.6% و
نصبت صدق در نسبت دادن (11/190) یعنی معادل
6% می باشد. ( مرجعية المرحلة وغبار التغيير / جعفر شاخوري بحراني ص 480 – 490)
و
فضل الله نیز خود با زباني واضح تصريح كرده كه:
🔴 ان ما نسب اليه
90% كذب و10% منه تحريف للكلام عن مواضعه ، بل صرح في مكان اخر انه يمكنه القول بان
99،99% مما يقال وينشر ضده هو كذب وافتراء وبهتان. الانبياء فوق الشبهات تعرية كتاب
مراجعات في عصمة الانبياء / محمد محمود مرتضى العاملي ج1ص 268
⭕️ ترجمه:
آنچه را كه او به من نسبت داده 90% دروغ و10% تحريف بوده است و اينكه در جاي ديگر گفته:
مي تواند بگويد كه 99،99% از آنچه عليه او نوشته دروغ و افترا و بهتان ميباشد.
خودتان
حساب کنید که حجم کذب و افترایی که بر هم بسته اند چقدر است؟؟؟ 🤔😐😳
حال
اگر این روافض بخواهند از اهل سنت نقل و قول کنند میزان این دروغ ها چقدر می شود؟؟؟🤔🤔🤔
برای
همین است که اگر لب باز کنند سرشت و نفوسشان
اشکار می شود که چه قدر آدم های خبیثی هستند، و در واقع از کوزه همان برون تراود که در اوست.
همه
این افتراها و توهین هایی که به مرجع تفلید
بیچاره، سید محمد حسین فضل الله زده اند، تنها به خاطر انکار افسانه و خرافه شهادت
فاطمه بوده است!!! وقتی که به علمای خودشان رحم نمی کنند ، پس با اهل سنت چگونه باید
رفتار کنند؟
حال
باز روافض توهم زده که مشخص نیست چی زده است، باز ادعای مزخرف و بی اساس خود را تکرار
می کند که در کتبشان ایراد و تناقضی وجود ندارد😂😂
تا
روزی که من زنده باشم به رسوایی شما جماعت رافضی-مجوسی جواب خواهم داد.
با
تشکر: مجاهد دین
🌹🌹🌹🌹🌹
هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر