یکی
دیگر از تهمت هایی که روافض الحمقی به اهل سنت می زنند این است که عمر رضی الله عنه،در
اذان صبح،عبارت الصلاه خیر من النوم را به اذان اضافه کرده است. و گرچه سخن آنها برای
ما اعتباری ندارد، چون عبارت الصلاة خیر من النوم را رسول خدا صلی الله علیه وسلم به
بلال و ابو محذوره یاد داده است و در زمان رسول خدا چنین گفته می شد. و حتی از امامانشان
نیز چنین روایت شده است:
نویسنده: مجاهد دین
شماره مقاله:76
تاریخ انتشار: 95.3.5
شماره مقاله:76
تاریخ انتشار: 95.3.5
https://telegram.me/islamnote
جعفر
بن الحسن المحقق في المعتبر نقلاً من كتاب أحمد بن محمد بن أبي نصر، عن عبد الله بن
سنان ، عن أبي عبد الله علیه السلام قال : إذا كنت في أذان الفجر فقل الصلاة خير من
النوم بعد حي على خير العمل، ولا تقل في الإقامة الصلاة خير من النوم إنما هذا في الأذان
المعتبر
/ ص166 ] [ وسائل الشيعة / ج4 ص652 ح5
]
ترجمه:
جعفر بن حسن محقق در معتبر به نقل از كتاب أحمد بن محمد بن أبي نصر، ازعبد الله بن
سنان، از امام صادق علیه السلام روايت كرده كه گفته: اگر أذان صبح را ميگفتيد بعد
از «حي علي خير العمل » بگو «الصلاة خير من
النوم»، ولي در اقامه « الصلاة خير من النوم » را نگوييد؛ زيرا آن عبارت مخصوص أذان
است
و نیز
روایت کرده اند:
«فأما ما رواه محمد بن علي بن محبوب ، عن أحمد
بن الحسن ، عن الحسين، عن حماد بن عيسى ، عن شعيب بن يعقوب ، عن أبي بصير ، عن أبي
عبد الله
قال
النداء والتثويب في الأذان من السنة».
التهذيب
/ ج1 ص151 ] [ الاستبصار / ج1 ص157 ] [ وسائل الشيعة / ج4 ص651 ح3 ]
ترجمه:
«محمد بن علي بن محبوب، از أحمد بن حسن، از حسين، از حماد بن عيسى، از شعيب بن يعقوب،
از أبو بصير، از امام صادق علیه السلام روايت كرده كه گفت: ندا و تثويب در أذان سنت
است»
منظورم
در این جا و فعلا، اثبات دروغ شیعه و تهمتشان به سیدنا عمر نیست، منظورم این است که
آنها شهادت سوم یعنی اشهد ان علیا ولی الله را به اذان اضافه کردند، همان شهادت سومی
که شیخ صدوقشان مفوضه را به خاطر وارد کردن این عبارت لعنت کرده است، و با این حال
می بینیم که امروز کل شیعیان ملعون شده اند چون شهادت سوم را به اذان اضافه کرده اند
اما این کار خودشان را بدعت نمی دانند.
البته
جالب است بدانیم بر روی این کره خاکی شیعیانی وجود دارند که هنگام اذان، نام کل امامانشان
را یکی بعد از دیگری در اذان می گویند😐
👈آية الله شيخ محمد سند در
كتاب « الشهادة الثالثة سبب الايمان ام جزء الاذان » ميگويد:
« ان
الاذان الذي يرفع اليوم في اذربيجان الشيعية الدولة المستقلة عن الدولة الروسية يذكر
فيه اسماء جميع الائمة الاثنى عشر وليس علياً فقط».
ترجمه:
شيعه هاي دولت آذربايجان مستقل از دولت روسيه، در اذان، نام تمامي ائمه ي اثني عشر
و نه تنها علي را بر زبان مي آورند».
[ الشهادة الثالثة سبب الايمان
ام جزء الاذان / شيخ محمد سند ص 23
]
🤔 به نظر می رسد نیم ساعت فقط اذان می گویند و
برای هر امام اگر دو بار شهادت بدهند که ولی
و حجت خداست ، می بینند که وقت نماز تمام شده است!!!
⭕️خلاصه طبق این مذهب عجیب و
غریب هر چیزی به اذان اضافه کنی هیچ مشکلی ندارد، اما الصلاه خیر من النوم که مذهب
امامان شیعه بوده بدعت و حرام و گمراهی است!!!
از
آية الله جواد تبريزي سؤال شد: « هل يجوز ذكر فاطمة الزهراء في الأذان بقصد الاستحباب
أو لا ؟ وهل يوجد دليل على جواز ذكرها أو عدمه؟ ».
ترجمه:
آيا به قصد استحباب جايز است در اذان نام فاطمه ي زهرا ذكر شود يا اينكه درست نميباشد؟
و آيا دليلي براي ذكر و عدم ذكر وجود دارد ؟
پاسخ
داد: « كلام الآدمي لا يبطل الأذان وليس مثل الصلاة ، وكل شيء يذكر في الأذان لا بقصد
الجزئية فلا بأس به
».
ترجمه:
اذان همانند نماز با سخن گفتن، باطل نمي شود و هر چيزي كه در اذان ذكر شود درست است
اما به شرط اينكه همانند جزئي از اذان حساب نشود».
[ الأنوارُ الإلهيَّة في المسائل
العقائدية / آية الله الميرزا جواد التبريزي ص158-159]
⭕️مثلا شما شرط کن و بگو می
دانم که جزو اذان نیست اما به کوری چشم سنی ها در اذان می گویم اشهد ان فاطمه شهیدة
فی سبیل الله!!!!
خداوند
جوانان شیعه ما را بیدار کن و به آغوش اهل سنت و جماعت باز گردان
آمین
هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر