السلام علیکم و رحمة الله و برکاته
ظاهرا بعضی ها دارند هل من مبارز می طلبند و گمان میکنند که آنچه از نجدیت آموخته اند وحی منزل از آسمان است و هیچ خطایی در معتقداتشان ندارد و گمان میکنند هرکسی به آنان بگوید خطا کرده اید، فکر میکنند که وحی منزل از آسمان را رد کرده اند. این همه تکبر و خود شیفتگی و اوهام باطل را بندازید دور. اشک تمساح میریزید که مخالفانتان علما را قبول ندارند اما منظورتان از علما کسیجز علمای دعوت نجد نیست در حالی که شماها و ریشه فکری شماهاست که امروز دارند علمای اسلام را تکفیر می کنند. علمایی امثال نووی و ابن قدامه و ابن حجر و ...
الحمدلله و هزار مرتبه شکر به اندازه کافی آگاهی از عقیده دعوت نجد دارم و با تمام آگاهی، آمادگی خودم را برای مناظره با مخالفان اعلام می کنم چون راهی که شماها میخواهید طی کنید من آن را رفته ام و برگشته ام.
موضوع اول مناظره درباره توحید ربوبیت نزد مشرکان و نقد ادعای پوچ و باطل نجدیه مبنی بر موحد دانستن مشرکان در ربوبیت باشد.
و کسی که میخواهد مناظره کند باید شناخته شده باشد و با کاربران ناشناس مناظره انجام نمی شود.
تاریخ درخواست مناظره ۹۷/۶/۹.
با تشکر ، خادم اهل سنت و جماعت: مجاهد دین
➖ معرفی نامه
السلام علیکم و رحمه الله وبرکاته
این جانب، با نام مستعار مجاهد دین، در فضای مجازی حدود ده سال است فعالیت می کنم، به عبارت دیگر با هویت اصلی و نام و نام خانوادگی و تصویر و محل سکونت مشخص فعالیت نمی کنم و کسی که برای فرار از مناظره بهانه می آورد و می گوید باید آدرست را بدهی یا صوتی مناظره کنی یا تصویرت را بفرستی، در واقع قصد شیطنت دارد و می خواهد با آشکار شدن هویتم، برایم مشکل درست کند.
پس منِ مجاهد دین که در فضای مجازی فعالیت می کنم، را با همان فعالیتی که در فضای مجازی داشته ام بشناسید.
بعضی از کتاب هایی که نوشته ام:
1- تحدی بزرگ از رافضه در اثبات شکستن پهلوی فاطمه. 62 صفحه
2- دفاع از امام نووی رحمه الله در برابر غلات تکفیری. 61 صفحه
3- پاسخ به شبهات ازدواج موقت (متعه). 69 صفحه
4- عدم عذر به جهل در اصل دین. 59 صفحه
5- بررسی شأن نزول آیه 55 سوره مائده در کتب اهل سنت. 160 صفحه
6- پاسخ به شبهات تحریف قران در کتب اهل سنت. 100 صفحه
7- عذر به تاویل از موانع تکفیر. 90 صفحه
8- غلو دروازه انحراف در دین. 296 صفحه
و بعضی از کتاب هایی که در دفاع از دولت اسلامی نوشتم:
9- حکم رأی دهندگان از نظر دولت اسلامی. 21 صفحه
10- حکم کمک گرفتن از مشرکین در جنگ. 122 صفحه
11- نشانۀ خلافت بغدادی در آیینۀ روایت نبوی. 84 صفحه
12- ردود کافی بر محیسنی باغی. 286 صفحه
13- طالبان در گذر زمان. 388 صفحه
و بعضی از کتاب هایی که ترجمه کردم:
1- رهبری رعیت با سیاست شریعت. 67 صفحه
2- مختار دربارۀ کمکهای کفّار. 44 صفحه
3- شرح شروط و موانع تکفیر. 121 صفحه
4- حقیقت ارتداد از دین و احکام مرتدین. 111 صفحه
5- دلایل قاطع بر کفر حاکمین ممتنع از شریعت. 27 صفحه
6- اسلام مسلمان بدون کفر به طاغوت صحیح نیست. 26 صفحه
7- اصل دین و حکم متوقف در تکفیر مشرکین. 220 صفحه
8- عذر به جهل زیر ذره بین شرعی. 459 صفحه
9- سلسله فَرق بین فِرَق. 158 صفحه
10- پیروزی و ظفر با برپایی حدود در جنگ و سفر. 147 صفحه
و بعضی دیگر از کتاب های نوشته شده و ترجمه شده که در این لینک نیز قابل مشاهده هستند: https://t.me/rad_shobahat/161
این سابقه فعالیت من است تا طرف مناظر ما بداند که این حقیر یک کاربر ساده و بی خبر از همه جا و از سر راه آمده نیستم و هدفم خود ستایی و بالیدن به فعالیتم نبوده بلکه صرفا بخاطر شناخت طرف مناظره کننده است تا بداند این حقیر طالب علم هستم و آشنایی کافی با عقیده و دعوت نجد دارم و تقریبا همه نوشته ها و ترجمه هایم هم مطابق با دعوت نجدی است و ادله آنان را کاملا آشنایی دارم و کسی نیستم که درباره آنان به من چیزی گفته باشند و خودم آن را ندیده یا تجربه نکرده باشم، بلکه خودم جزو آگاهان به آن هستم. اما همانطور که بارها و بارها گفته ام، تنها علت اصلی که باعث شد دعوت نجد را نقد کنم، این بود که منتسبان به همین دعوت به جایی رسیدند که تکفیر علمایی مانند نووی و ابن قدامه و ابن صلاح و ابن حجر و ... کردند. برای مثال یکی مانند خالد المرضی الغامدی از علمای نجدی، اشاعره و علمایی مانند نووی و ابن حجر و قرطبی را تکفیر می کند. رجوع به این لینک کنید: https://t.me/rad_shobahat/606
و درست است که حقیقتا بعضی از علمای دعوت نجد این علما را تکفیر نمی کنند، اما اینها در واقع آگاهی کافی از مذهب خودشان ندارند چون همین ها به اتفاق و اجماعشان می گویند درخواست دعا از میت شرک اکبر است، و در عین حال علمایی مانند نووی و ابن قدامه که درخواست دعا از میت کرده اند را تکفیر نمی کنند، لذا از همینجا است که دچار انشعابات و فرقه ها شده اند یک عده عذر به جهل در اصل دین قائل می شوند، یک عده عذر به جهل قائل نمی شوند، یک عده اسم شرک را برایش ثابت می کنند، یک عده عاذرش را هم تکفیر می کنند، یک عده قبل اقامه تکفیر می کنند، یک عده تکفیر معذب علیه می کنند و ... که همه این فرقه ها را با چشم خود دیدم و با همه استدلال هایشان را از بحرم و با همه این تناقضات و اختلافاتشان سر کرده ام و وقتی به بن بست رسیدم متوجه شدم که کار از پایه می لنگد و وقتی تحقیق دقیق تری کردم متوجه شدم که مشکل در این است که علمای دعوت نجد اصلا شرک مشرکان را نشناخته اند و چنین گمان و توهم باطلی دارند که مشرکان توحید ربوبیت دارند! و الأشیاء تعرف بأضدادها. پس کسی که شرک را نشناسد پس ضد آن که توحید است را هم نشناخته است لذا من معقتدم که دعوت نجد که خودش را دعوت توحیدی می داند، اصلا توحید را نشناخته است همانطور که شرک را نشناخته است، و توحیدی همانند فهم خوارج دارد. و ثمره دعوت نجد را در غلاتی می بینیم که علمای اهل سنت را تکفیر کردند. لذا از همین روست که آمادگی کامل خودم را برای مناظره با کسانی که در مرحله قبلیِ من به سر می برند، اعلام می کنم و از سر خیر خواهی و دل سوزی است نه رو کم کنی و تحقیر مخالف. چون به راستی که حقیقتی بزرگ و گنجی با ارزش یافته ام که دوست دارم از روی خیرخواهی آنچه که به آن رسیده ام را با مخالف به صورت مناظره بیان کنم. و من از تخریب شخصیتی و توهین و افترا و سوء ظن و القاب گذاشتن واقعا خسته شده ام، و گوشم هم از حرفهای جهال پر شده است. اگر واقعا کسی که برای مردم شناخته شده باشد و در حد مناظره باشد، وجود داشت، پس اعلام آمادگی کند تا مقدمات مناظره و شرایط و قوانین آن معین شود و مناظره به خوبی انجام شود. تا مشخص شود که آیا من در آنچه که به آن رسیده ام اشتباه می کنم؟ و یا آیا پیروان نجد چیزی برای دفاع در برابر آنچه من به آن رسیده ام دارند؟ و همانطور که گفتم موضوع اول مناظره ما {بررسی توحید ربوبیت نزد مشرکان} است. و من منتقد صفر تا صد علمای نجد نیستم بلکه در مواردی بخصوص و مشخص نقد دارم. و نه آنان را تکفیر کرده ام نه بی احترامی به آنان می کنم بلکه همواره هم برای آنان و هم مخالفانشان دعای رحمت می کنم و خداوند همه ما مسلمانان را مورد مغفرت خودش قرار دهد و اتحاد و یکدلی را به ما برگرداند و تحمل و ظرفیت ما را بیشتر کند.
با تشکر ، خادم اهل سنت و جماعت: مجاهد دین
هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر